Galna saker?

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
B

BigAir

Guest
Galna saker?
Tjena!

Vet ni nå roliga saker att göra? typ som att åka bakom bussar med skidor eller sånt!

Galna saker?
Sova på tågspåret (galet)
Prata skidor på Intersport (galet/kul)
Julhandla med tjejen (galet)

Det är nog mitt bidrag till intelligensreserven

Galna saker?
åka skidor bakom en bil på en grus väg i ca 50-90 knyck är rätt coolt.det fungerar också (tills belaget smälts). lådbil går också bra.

Galna saker?
Eller varför inte gå in på ett zoo och ta sig in där lejonen är och gå så nära du kan ett lejon och skrik ÄT UPP MIG som han "psykot" gjorde i helgen

Galna saker?
hamta din grannes apa och gnag pa hanns svans tills du spyr, sen kan du hamta polarna sa kann ni ha en tavling om vem som kan gnaga langst tid! valdigt kul och galet (har sjalv provat)

Galna saker?
Stall dig mitt pa Sergelstorg och knyt vanstra skosnoret. Gor det ganska lange for att det kan ta ett tag innan nagon reagerar. Tacka sedan ja till vilketsomhelst erbjudande som kommer sedan.

Eller....anvand din fantasi!

Galna saker?
mucka gräl med allt o alla. gå o bada utomhus nu. leka fasadklättrare. skrämma skiten ur nån.

Galna saker?
Bila ner till England, fortsätt köra på höger sida, tuta och bli förbannad på alla idioter som kör på fel sida av vägen, stanna vid en tapp, gå in och fråga expediten: Do you have what we call in Sweden a skyftnyckel?

Galna saker?
Bygg ett hopp två meter framför ett skyltfönster till en skidskola. Gärna i en shyst vinkel så att landningen (fönstret) inte syns.
Det hade i nån gjort i val thorans för två år sen.
Fan va arga dom blev... Tycker dom kunde gett mig en gratislektion istället för att kräva att jag skulle pröjsa för rutan...

Galna saker?
om du måste fråga här för att hitta på galna saker kan du lika gärna skita i det. "Galna" saker bör vara spontan grejer som man genomför utan att tänka på konsekvenserna. annars blir det bara fånigt och jackasswannabe. köp en platta bärs och utmana ett par polare på diverse stunts.

Galna saker?
dan ultimata topp tio listan lyder:
1.åk skidor i en slalom backe(as galet!har testat)
2.spänn pjäxorna på hårdast!
3.skruva din bindning lös så den åker av när de e ett litet gupp
4.åk utan skidor
5.åk lift
6.peta ut någons öga med staven
7.titta på skid filmer vid datan
8.ät snö!
9.sitt på toaleten baklänges(har inte direkt något med skidor att göra eller jo baklänges kan ju heta switch/fakie när man åker bakåt.)

Galna saker?
ladda bilen full med paintball markörer o ett gäng galna polare sen läss ut på landets riksvägar o gör livet svårt för alla medelsvenssons i dera volvos....

Galna saker?
Eller så kan du helt enkelt hänga på freeride.nu å läsa alla sjuka inlägg och svar.

Det är riktigt galet kan jag lova. (har egna erfarenheter)

Peace

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp