Gangstaaah Dance?!

BallbanZ

Ny medlem
Gangstaaah Dance?!
OKEJ en fråga. Vad i helvete är det för jävla dans alla gör med sina armar på vissa filmer :S var kmr den ifrån?!?!

OBS! seriösa svar tack

Senast ändrad:
Gangstaaah Dance?!
Kännetecknar Birdman "The Bird". Men tror många fått detta om bakfoten, varför alla gör det är p.g.a att 4bi9:s åkare + Jiberish Teamet började med det. 4bi9 grundar det efter filmen "Napolion Dynamite" som en kul grejj, det alla då tror är att dom gör "fågeln" efter Birdman, men så är då inte fallet.

Gangstaaah Dance?!
MIn gissning är att de började ju med "fågelmoves" med händerna, Som kommer från Den hära:
OCh Sen var de väl jibierish teamet som tog de till en ny nivå och började görra ddessa moves med hela armarna.
rätta mig om ja har fel
peace

Gangstaaah Dance?!
Railson sa:
MIn gissning är att de började ju med "fågelmoves" med händerna, Som kommer från Den hära:
OCh Sen var de väl jibierish teamet som tog de till en ny nivå och började görra ddessa moves med hela armarna.
rätta mig om ja har fel
peace
Det kommer väl från Napoleon Dynamite?
Kolla efter 55 s

Gangstaaah Dance?!
det är väl stek

Jag tror att det började med att man hade händerna framför sig och "flaxade" med beatet till någon låt. T.ex. som början på den här,

och sen gick nåt snett.

Senast ändrad:
Gangstaaah Dance?!
Om jag inte har hört fel när jag var liten. Så gjorde man "fredsduvor" med händerna. Sen var de väl ngn som tog de till en ny nivå och började med armarna. Men i grunden tror jag de är fredsduvor. Så jag tycker de är lite konstigt. De är ju hårt att vara gangster alltså. Man måste vara stenhård. Lite ambivalent stuk på alla!

Snödjup

Tillbaka
Topp