Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ok jag e ganska ny i jibber världen ;DGhettoman sa:elr menar du dedär flaxandet ?
Jag gör det för de e steeze !
Aaa exakt var kommer det ifrånHogizz sa:- Fågelflaxxande?
Vars det kommer ifrån vettefan men tror inte det finns så stor historik om det då det inte är vidare seriöst. Flummas ju enbartBallbanZ sa:Aaa exakt var kommer det ifrånHogizz sa:- Fågelflaxxande?
håller med dig te 100% ville bara veta var den kmr ifrånJontex sa:det är fan det töntigaste man kan göra, tänk att folk verkligen tror att det är cool att göra så...
Det kommer väl från Napoleon Dynamite?Railson sa:MIn gissning är att de började ju med "fågelmoves" med händerna, Som kommer från Den hära:
OCh Sen var de väl jibierish teamet som tog de till en ny nivå och började görra ddessa moves med hela armarna.
rätta mig om ja har fel
peace
Precis, som jag sa.StarcK sa:Det kommer väl från Napoleon Dynamite?Railson sa:MIn gissning är att de började ju med "fågelmoves" med händerna, Som kommer från Den hära:
OCh Sen var de väl jibierish teamet som tog de till en ny nivå och började görra ddessa moves med hela armarna.
rätta mig om ja har fel
peaceKolla efter 55 s