Ganska kul klipp från dålda Kameran..

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 65291
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 65291

Guest
https://www.youtube.com/watch?
v=zIwV1wcfMUQ&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Etomstone%2Ese%2Fforumet%2F192%2Ehtml

njut ^

klaga inte på om Dålda stavas me o ja visste inte men ja tyckte de såg bättre ut me å så ja
hoppas att de är de..

Senast redigerad av en moderator:
det är dolda :)

akta gangstern med pistolen :)

det är fake, har inga direkta bevis men bla är det ganska ovanligt att gå omkring me en pistol

Deespin sa:
det är fake, har inga direkta bevis men bla är det ganska ovanligt att gå omkring me en pistol
I USA innehar nästan varje familj ett vapen...men den lär vara fake ändå, vem fan skjuter in i en brevlåda mitt på öppen gata...

Senast ändrad:
Stadig sa:
Deespin sa:
I USA innehar nästan varje familj ett vapen...men den lär vara fake ändå, vem fan skjuter in i en brevlåda mitt på öppen gata...
dom kanske innehar men jag kan formulera om det:

det är ovanligt att gåomkring och skjuta mitt på en gata, dessutom borde kulan komma ut på baksidan av brevlådan, men inget rör sig

deespin det är väl då inte säker om alla skott träffar määnniskan så behlver de ju inte gå ut igenom kroppen de bror ju på va det är för pistol och det s väl itne ut att va en allt för kraftig pistol sedan att det är säkert ovanligt att de går runt folk med pistoler på stan men det är en del människor som gör och de finns ju psykfall som han kanske var och han kanske blev jätte rädd

Deespin sa:
Stadig sa:
Deespin sa:
dom kanske innehar men jag kan formulera om det:

det är ovanligt att gåomkring och skjuta mitt på en gata, dessutom borde kulan komma ut på baksidan av brevlådan, men inget rör sig
2 much 1.6 for u deespin

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp