går det att lita på denna sida?

ja livsfarligt..
desutom blir jag SKITLACK PÅ SÅNNA HÄR TRÅDAR NÄR ÄMNET REDNA HAR TAGITS UPP TIDIGARE I EN ANNAN TRÅD! SÖK WTH.

Jag kollade upp sidan, klickade mig in på "About Us" och såg där ett X antal bilder. Högerklickade och kollade upp egenskaperna, alla bilderna var tagna från sidan http://www.elec-eachnet.com .
För övrigt så ser http://www.elec-eachnet.com väldigt snarlik ut sidan som du är intresserad att beställa ifrån. Om man sedan kolla upp sök-funktionen så är även den samma.

Gå in på MP3 -> Apple så kommer ni upptäcka att det är EXAKT likadana produkter som säljs på båda sidorna (bilderna är även dom identiska). Kanske bara är ett sammanträffande men värt att kolla upp om det är så med flera produkter...

Jag skulle absolut avvaktat med att köpa något från den sidan innan mer information har kommit fram, t.ex. från någon som har köpt något därifrån.

/Sebastian

Lu-Crabber sa:
ja livsfarligt..
desutom blir jag SKITLACK PÅ SÅNNA HÄR TRÅDAR NÄR ÄMNET REDNA HAR TAGITS UPP TIDIGARE I EN ANNAN TRÅD! SÖK WTH.
Sry mate.... har inte orkat läsa sånna här trådar innan så... ja. Jag borde ha sökt innan...my bad.

Hehe... A skulle de funka så e de väldigt billiga priser om man inte måste ha nyaste modellerna. Den känns dock lite dåligt gjord, vilket leder till att den känns oseriös.

Lu-Crabber Online | Idag 23:03 Citera
ja livsfarligt..

Kan inte du länka till tråden?

Senast ändrad:
Den där sidan kan ju inte vara serriös! en sida som säljer både elektronik och MX, haha! BTW: Hur många serriösa företag säljer en Yamaha YZ 250 -08 för under 10000:-?

Det var lite skummt när man kan hitta en splitter ny 63" Samsung plasma tv för 6700 kronor.

Skulle inte lita på den sidan.

La även märke till en annan sak som pekar mot att detta är en lurendrejeri sida.
Om man går in på betalnings sätt så ligger deras kontonummer uppe som första sida och sen att dom har en bild på paypal loggan bland de andra betal logorna men det finns inget som visar att det går att betala med paypal.
Lägg också märke till att om man har ett eget företag brukar oftast mejl adressen sammankoppla till sidan som exempel att junkyard har mejl adress: webmaster@junkyard.se. denna sida har vanliga hotmail.
Sist men inte minst så är sidan från kina =)

Haha dom anvander en hotmailadress som foretagsmail.. det kanns ju liiiite oseriost faktiskt

953,70 SEK ger dig 100,00 EUR
+ frakt och ev. tull

jag skulle inte köpa där iaf, specielt inte om dom använder en hotmailadress XD

Vf de e så billigt är för att de ej är CE märkta grejer och alltså därmed inte godkända i sverige !

Snödjup

Tillbaka
Topp