går studsmattan sönder?

• Trådstartare Trådstartare murkilburkil1
  • Start datum Start datum
M

murkilburkil1

Guest
går studsmattan sönder?
går studsmattan söder om jag hoppar från en lekstuga på ca 1.4m?

Senast ändrad:
går studsmattan sönder?
knappast med tanke på hur hög fall höjd du får när du hoppar vanligt på mattan!

går studsmattan sönder?
Nä int kan den gå sönder förra året byggde jag och min borr ett hopptorn på kanske 2.5m och studsmattan fungerar ännu hur bra som helst..

går studsmattan sönder?
Ett tips. Använd Redigera-länken på ditt första inlägg och ändra så att det blir rätt enhet från början.

går studsmattan sönder?
nej , dt e lugnt,. har hoppat med ett fetto, å kom upp i typ 2 meter upp i luften å jag gjorde inte sönder mattan, inte fettot heller.. ( tror ja )

good luck

går studsmattan sönder?
osci sa:
Nä int kan den gå sönder förra året byggde jag och min borr ett hopptorn på kanske 2.5m och studsmattan fungerar ännu hur bra som helst..
jasså byggde du och din borr ett torn? hade ni det mysigt tillsammans?

Senast ändrad:
går studsmattan sönder?
switch_540 sa:
osci sa:
jasså byggde du och din borr ett torn? hade ni det mysigt tillsammans?
hahah, han menar nog bror...haha. men i allfall så lär den inte gå sönder om du väger 40 kg^^,

går studsmattan sönder?
De flesta klarar nog 1.4 men en polare till mig som väger runt 85 hoppade från en steg ner ett par gånger och hans matta är som en påse nu

går studsmattan sönder?
Eru dum elr?
De e klart att den går sönder!!!

Ja oppa me min polare från en ca 1 m hög grej... Fy fan... Den ba krasha... Glöm att ja hoppar studsmatta igen...

går studsmattan sönder?
nej den går inte sönder..... han har fått det svaret ca20 ggr nu.... så vi ka lägga ner det här

går studsmattan sönder?
Jag kan säga att min studsmatta gick sönder när jag hoppade på rygg från 3,5m. Jag är inte tjock, väger ca 65kg 16 bast.

går studsmattan sönder?
jibbing4ever sa:
nej, med tanke på att man kan hoppa typ 10 st utan att den går sönder:P
jag har en rusta matta (proffsmodellen)å jag har ett hopptorn på ungefär 3 m över mattan å den funkar fortfarande fint så snacka inte skit om den mattan så e du snäll;D (ps studsmattan går inte sönder;)..)

peace

Tillbaka
Topp