M
murkilburkil1
Guest
går studsmattan sönder?
går studsmattan söder om jag hoppar från en lekstuga på ca 1.4m?
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jasså byggde du och din borr ett torn? hade ni det mysigt tillsammans?osci sa:Nä int kan den gå sönder förra året byggde jag och min borr ett hopptorn på kanske 2.5m och studsmattan fungerar ännu hur bra som helst..
hahah, han menar nog bror...haha. men i allfall så lär den inte gå sönder om du väger 40 kg^^,switch_540 sa:jasså byggde du och din borr ett torn? hade ni det mysigt tillsammans?osci sa:Nä int kan den gå sönder förra året byggde jag och min borr ett hopptorn på kanske 2.5m och studsmattan fungerar ännu hur bra som helst..
hahajocke_92 sa:nej det tror jag inte ,det beror på hur mycket du väger hehe:P
DLenzer sa:Eru dum elr?
De e klart att den går sönder!!!
Ja oppa me min polare från en ca 1 m hög grej... Fy fan... Den ba krasha... Glöm att ja hoppar studsmatta igen...
de lär juh inte stämma efter som att man flyger mer änn en meter när man hoppar vanligt!!!Lenzer sa:Eru dum elr?
De e klart att den går sönder!!!
Ja oppa me min polare från en ca 1 m hög grej... Fy fan... Den ba krasha... Glöm att ja hoppar studsmatta igen...
jag har en rusta matta (proffsmodellen)å jag har ett hopptorn på ungefär 3 m över mattan å den funkar fortfarande fint så snacka inte skit om den mattan så e du snäll;D (ps studsmattan går inte sönderjibbing4ever sa:nej, med tanke på att man kan hoppa typ 10 st utan att den går sönder:P