RBahr Medlem 2008-11-06 Gas i ballongen #1 Vilken underbar ide... och den går ju vidareutveckla. Tänk om man kunde fylla på mer gas när det blir lite problem.... The sky is the limit.
Vilken underbar ide... och den går ju vidareutveckla. Tänk om man kunde fylla på mer gas när det blir lite problem.... The sky is the limit.
Snowgod Aktiv medlem 2008-11-06 Gas i ballongen #2 Ser ju rätt kul ut. Dock är det någon som tänkt till lite extra: http://www.abs-airbag.com/home.php?chid=1&lang=uk&m=17 Edit: Här oxå: http://www.avalancheball.com/English Home.htm Senast ändrad: 2008-11-06
Ser ju rätt kul ut. Dock är det någon som tänkt till lite extra: http://www.abs-airbag.com/home.php?chid=1&lang=uk&m=17 Edit: Här oxå: http://www.avalancheball.com/English Home.htm