Ge mig lite medlidande snälla!

Tedfred

Ny medlem
Har varit två hela vintrar i St.Anton och åkt den grymaste puderåkningen. Efter förra vintern kände jag att jag vill bli lite mer seriös och gick guideskola och arbetar nu som guide för Mytravel, som första säsongare kan man glömma alperna så jag blev placerad på Teneriffa. En helt vanlig ö i atlanten. Det värsta med denna ön ska jag dock komma till nu. Tänk dig först tanken att rada upp 15 nakna ungar framför en pedofil. Teneriffa har spaniens högsta berg med en topp på 3718 meter!!! En linbana som tar en upp på 3553meter....var någonstans i alperna finner man den höjden? Var någonstans finner man dem grymma slutningarna som berget har hela vägen ner till havet.....På bara några mil kommer man från stranden upp till dessa höjder. Nerifrån stranden kan man också se att hela toppen är täckt av snö!!! När man sedan vet om att snön inte går att åka på, för det är bara ett tunnt lager is, och när man ser att dem bästa branterna är sten och jord, hur glad blir man då. Hade den där lilla klippan haft 3-4 meter snö på sig att den kunnat få St.Anton åken att skita på sig. Men fan, här går inte att åka bräda hur gärna man än vill!!!
Håller på att bli tokig, blir frestad varenda dag trots att jag har hundratalsmil till närmsta ställe att åka bräda...
HJÄLP

Känner tyvärr inget medlidande...
Du slipper iaf ha ett arbete som knappt platsar i nasm-introt, för att det är för tråkigt, och du slipper trycka på "print" 150 gånger om dagen.

Jisses.

Känner inget medlidande här inte.
Jag måste ju börja mitt jobb redan klockan 6 på kvällen här i puderhålan. och jobbar till 1.
Usch vad jobbigt :)

Skadeglädje är den enda sanna glädjen :)

Tillbaka
Topp