Geilo, bra eller bajs?

• Trådstartare Trådstartare Hjalles
  • Start datum Start datum
H

Hjalles

Guest
Geilo, bra eller bajs?
Hur är parken i geilo? Vad finns i parken? Hur är OP:n? Är den lätt tillgänglig?
Hittade inget direkt bra svar när jag sökte på forumet, så jag är glad för svar.

Senast ändrad:
Geilo, bra eller bajs?
BAJS BAJS BAJS! Lägg inte flera 1000-lappar på att åka till platta norska fjäll när du för ungefär samma peng får en resa till alperna. Offpiste är obefintlig, fallhöjden är löjlig liten. Du tar liften upp. Oj, redan uppe? Åk ner på under 3 minuter. Hungrig? Köp kafeteria skräpmat till hutlösa priser på tråkiga krogar med repatexbord och plaststolar.

Parken kan jag inte kommentera dock. Men det lär va det enda stället du kommer att befinna dig, eftersom rästen av orten är så förbannad tråkig!

Hälsningar Vegard (norsk som bor i Sverige)

Geilo, bra eller bajs?
Med obefintlig menar jag att det är inget att snacka om. Inga repor som jag har lagt på minnet. Återigen, titta på antal fallhöjdmeter.
Ha det så bra.

- Vegard

Geilo, bra eller bajs?
Parken va Väldigt bra 07 kan jag säga många rails 1 rätt stort bigjump och många andra lite mindre hopp. Annars finns det ju superpipe också tydligen nordens största 6 meter elr nått. Ifall du är intresserad av parkåkning kan jag rekommendera det men offpist finns det inte mycket av.
- Minus för den dyra maten också ;)

/ RingstaD

Tillbaka
Topp