Geneve - Chamonix

ey-len

Ny medlem
Geneve - Chamonix
Den 17:e januari. Om någon av er ska resa mellan geneve och chamonix den dagen så delar jag gärna transport!

Geneve - Chamonix
Hej!
Vi fixar transfer mellan chamonix och geneve. 1200 för hela bilen så hitta några till och hör av er!
rybo65@hotmail.com
Mvh Jonathan & Böna

Geneve - Chamonix
Vi kan nog också fixa transport mellan geneve och chamonix om ni vill. 2 backar läsk så är vi nöjda!

Nej men seriöst, vi kan nog göra det billigare än Jonathan och Böna iaf, vi bor i Chamonix också, till skillnad från di andre huvudena som bor i Verbier.

Hör av er om ni är intresserade! PS Det gäller andra som är sugna på transer mellan Chamonix och geneve också.

/David mit crew

Geneve - Chamonix
Skjuts vore bra att ha, jatte interesserad.....blir det billigare an bussen forresten??

ska du ga insted kursen forresten?? skriv nat (typ hej) till mig i sana fall..

// Johnn

Geneve - Chamonix
Verkar vara många som ska ner till cham just den helgen. Även vi. Har åkt bussen tidigare år men det kostar som sagt en del. Är det någon som vill agera taxi den 16:de eller 17:de så vill vi gärna hänga med. Vi e tre stycken som kommer till geneve på kvällen den 16:de. Skriv gärna till mig på: ollepelo@hotmail.com om ni har vägarna förbi vid den tiden.

Geneve - Chamonix
om du börjar knata om några dagar kanske du hinner lagom till chamjam som går av stapeln nån gång i mars... inte att rekomendera

Tillbaka
Topp