MaxHemmingsson
Medlem
Ghetto åkning
hihi. skall int detta läggas i ett annat forum?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tror det är inte henke som håller i det.. bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiind ellerfelixlind sa:Oj, förlåt. Menade ingeting illa. Jag tror inte heller att det är Henrik som håller i gräset.Nanjtvard sa:för du e trög, skriver skit bigfuckinair... skaffa glasögon lewl det är mikael som håller i weedet.. sen så va faen sluta snacka massvis med knark? fett onödigt..felixlind sa:Ah, nu han jag inte redigera innan men men.
Vad skulle jag droppa av det förra?
Är jag nu en trög skit för att jag undrade om det var Henrik eller ialalfall hans kompisar på filmerna?
Hur du menar nu?Nanjtvard sa:tror det är inte henke som håller i det.. bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiind ellerfelixlind sa:Oj, förlåt. Menade ingeting illa. Jag tror inte heller att det är Henrik som håller i gräset.Nanjtvard sa:för du e trög, skriver skit bigfuckinair... skaffa glasögon lewl det är mikael som håller i weedet.. sen så va faen sluta snacka massvis med knark? fett onödigt..
Är jag nu en trög skit för att jag undrade om det var Henrik eller ialalfall hans kompisar på filmerna?
Var nog ganska mycket av detta under de tidiga dagarna som denna sorts skidåkning blev stort, så det har nog ganska mycket med det o göra om man tänker efter:Psweetpeace sa:Dom skämmer som ut skidåkningen..vad f*n har det där med skidåkning och göra?
det är pinsamt att se...
man ser ju att det inte är henrik :Pfelixlind sa:Hur du menar nu?Nanjtvard sa:tror det är inte henke som håller i det.. bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiind ellerfelixlind sa:Oj, förlåt. Menade ingeting illa. Jag tror inte heller att det är Henrik som håller i gräset.
Du verkar hakat upp dig över min syn. Kan informera dig om att jag skaffade glasögon förra veckan...
Självklart, det ser vell jag med. Det jag undrade var om henrik och hans kompisar var med och åkte skidor i någon av skidfilmerna på sidan...glindstrom sa:man ser ju att det inte är henrik :Pfelixlind sa:Hur du menar nu?Nanjtvard sa:tror det är inte henke som håller i det.. bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiind eller
Du verkar hakat upp dig över min syn. Kan informera dig om att jag skaffade glasögon förra veckan...
is the worlds most gayiest city in the world fo real! By that i mean its the that det är det mest bögtäta området i världen!eEVEZ sa:hehe nu kommer alla börja gräsa för att ni tror att henke gör det i filmeennn hohohoh. ammmmsterdam!
eehhh det är väl du i sånna fall anton. prohoeSoderpundarn sa:is the worlds most gayiest city in the world fo real! By that i mean its the that det är det mest bögtäta området i världen!eEVEZ sa:hehe nu kommer alla börja gräsa för att ni tror att henke gör det i filmeennn hohohoh. ammmmsterdam!
Fråga inte mig hur jag vet det ^^
Har jag sagt nåååååå annat eveline ?eEVEZ sa:eehhh det är väl du i sånna fall anton. prohoeSoderpundarn sa:is the worlds most gayiest city in the world fo real! By that i mean its the that det är det mest bögtäta området i världen!eEVEZ sa:hehe nu kommer alla börja gräsa för att ni tror att henke gör det i filmeennn hohohoh. ammmmsterdam!
Fråga inte mig hur jag vet det ^^![]()
Vem gjorde det?Nanjtvard sa:helt plöstsligt blev de ninthward? men asså ofta alla röker på ett märke om än gör det? så alla på armada röker för att tanner röker? så armada är ett rökar märke? sluta blanda ihop enskilda personer med märken å saker.. duuuuuuuuuuudes, hell
det är juh iofs bra marknadsföring? eftersom de flesta som jibbar like to keep things G, så är det väll smart att profilera sig som ett gangsta ghetto märke? alla kidz tycker gräs och puffor är fett gangsta och tjackar därför 9th skidor, jag tycker det är helt fantastiskt smart om jag ska vara ärligjo_wel sa:bra marknadsföring för ninthward iallafall! lol
Skillnaden är väl kanske att Armada /Tanner inte lägger upp filmer där det ärNanjtvard sa:helt plöstsligt blev de ninthward? men asså ofta alla röker på ett märke om än gör det? så alla på armada röker för att tanner röker? så armada är ett rökar märke? sluta blanda ihop enskilda personer med märken å saker.. duuuuuuuuuuudes, hell
han bor i new orleansmakafone sa:Undrar också om det verkligen är så att Mikeal Deschanux kommer från U.S.A. och bor i Ninthward kvarteren? Inget ultimat ställe att bo på för en skidåkare kanske, eftersom Ninthward ligger i New Orleans som i sin tur ligger på den Amerikanska sydkusten.
Sist jag kollade var han nämligen Schweichare.