Ghetto åkning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ghetto åkning
felixlind sa:
Nanjtvard sa:
felixlind sa:
Ah, nu han jag inte redigera innan men men.
Vad skulle jag droppa av det förra?
för du e trög, skriver skit bigfuckinair... skaffa glasögon lewl det är mikael som håller i weedet.. sen så va faen sluta snacka massvis med knark? fett onödigt..
Oj, förlåt. Menade ingeting illa. Jag tror inte heller att det är Henrik som håller i gräset.
Är jag nu en trög skit för att jag undrade om det var Henrik eller ialalfall hans kompisar på filmerna?
tror det är inte henke som håller i det.. bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiind eller

Ghetto åkning
Nanjtvard sa:
felixlind sa:
Nanjtvard sa:
för du e trög, skriver skit bigfuckinair... skaffa glasögon lewl det är mikael som håller i weedet.. sen så va faen sluta snacka massvis med knark? fett onödigt..
Oj, förlåt. Menade ingeting illa. Jag tror inte heller att det är Henrik som håller i gräset.
Är jag nu en trög skit för att jag undrade om det var Henrik eller ialalfall hans kompisar på filmerna?
tror det är inte henke som håller i det.. bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiind eller
Hur du menar nu?

Du verkar hakat upp dig över min syn. Kan informera dig om att jag skaffade glasögon förra veckan...

Senast ändrad:
Ghetto åkning
Dom skämmer som ut skidåkningen..vad f*n har det där med skidåkning och göra?
det är pinsamt att se...

Ghetto åkning
sweetpeace sa:
Dom skämmer som ut skidåkningen..vad f*n har det där med skidåkning och göra?
det är pinsamt att se...
Var nog ganska mycket av detta under de tidiga dagarna som denna sorts skidåkning blev stort, så det har nog ganska mycket med det o göra om man tänker efter:P

Ghetto åkning
finns de nån speciell lag om vad som inte är med skidåkning å göra?

Ghetto åkning
mja mja weed isnt crack dudes. men det är ganska ofresh att ha en hängfitta med helt plötsligt.

Ghetto åkning
Nja, jag försöker att inte se det från den sidan.
Det kanske inte har med skidåkning att göra, det är bara deras livsstil och dom är intresserade av skidåkning. Bara för att man gillar skidåkning måste man ju inte klä sig som alla andra och följa svennenormerna? Samma med rökat, det är nog upp till var och en om dom vill röka på lite. Vi kan inte säga att dom är idioter för att dom röker och åker skidor, för rökningen har inget samband med skidåkningen, det är bara något endel tycker om. Dom är bara ett gäng härliga weedare som gillar skidåkning!

Ligger det något i det jag säger Najtward? :)

(Jag tar ingens sida, kände bara för att argumentera lite för ninthwardsidan...)

Senast ändrad:
Ghetto åkning
felixlind sa:
Nanjtvard sa:
felixlind sa:
Hur du menar nu?

Du verkar hakat upp dig över min syn. Kan informera dig om att jag skaffade glasögon förra veckan...
man ser ju att det inte är henrik :P

Ghetto åkning
hehe nu kommer alla börja gräsa för att ni tror att henke gör det i filmeennn hohohoh. ammmmsterdam!

Ghetto åkning
glindstrom sa:
felixlind sa:
Nanjtvard sa:
Hur du menar nu?

man ser ju att det inte är henrik :P
Självklart, det ser vell jag med. Det jag undrade var om henrik och hans kompisar var med och åkte skidor i någon av skidfilmerna på sidan...

Ghetto åkning
eEVEZ sa:
hehe nu kommer alla börja gräsa för att ni tror att henke gör det i filmeennn hohohoh. ammmmsterdam!
is the worlds most gayiest city in the world fo real! By that i mean its the that det är det mest bögtäta området i världen!

Fråga inte mig hur jag vet det ^^

Ghetto åkning
Soderpundarn sa:
eEVEZ sa:
is the worlds most gayiest city in the world fo real! By that i mean its the that det är det mest bögtäta området i världen!

eehhh det är väl du i sånna fall anton. prohoe (:

Ghetto åkning
helt plöstsligt blev de ninthward? men asså ofta alla röker på ett märke om än gör det? så alla på armada röker för att tanner röker? så armada är ett rökar märke? sluta blanda ihop enskilda personer med märken å saker.. duuuuuuuuuuudes, hell

Ghetto åkning
eEVEZ sa:
Soderpundarn sa:
eEVEZ sa:

eehhh det är väl du i sånna fall anton. prohoe (:
Har jag sagt nåååååå annat eveline ?

Ghetto åkning
Nanjtvard sa:
helt plöstsligt blev de ninthward? men asså ofta alla röker på ett märke om än gör det? så alla på armada röker för att tanner röker? så armada är ett rökar märke? sluta blanda ihop enskilda personer med märken å saker.. duuuuuuuuuuudes, hell
Vem gjorde det?
Syftar du på mig så tror jag absolut inte att hela 9th röker på ständigt utan det var själva "stilen" åkarna på 9th har.

Sen vet jag ingen annan än Mikael och Henrik som rökt på. Henrik kanske inte ens har det men det är vad jag hört...

Ghetto åkning
men vad är grejen. ingen har ju blivigt ledsen av weed så varför är det ett sånt jävla problem?
gaahhhh the hecckkk!

Senast ändrad:
Ghetto åkning
jo_wel sa:
bra marknadsföring för ninthward iallafall! lol
det är juh iofs bra marknadsföring? eftersom de flesta som jibbar like to keep things G, så är det väll smart att profilera sig som ett gangsta ghetto märke? alla kidz tycker gräs och puffor är fett gangsta och tjackar därför 9th skidor, jag tycker det är helt fantastiskt smart om jag ska vara ärlig

nu kanske inte du var ironisk som jag fick intrycket av att du var, men anyways

Ghetto åkning
Nanjtvard sa:
Skillnaden är väl kanske att Armada /Tanner inte lägger upp filmer där det är
30% skidåkning .
30% där en nisse ettrar framför kameran med en påse som det ligger bruna och gröna blad i. 20% på hundar som dom gett gangster namn.
10% där nån laddar en pistol.
5% bröst och könsorgan.
5% fälgar.
Du som verkar insatt kanske kan svara på om det är så att dom tillochmed tar med sig sina pistoler ut i backen?
Undrar också om det verkligen är så att Mikeal Deschanux kommer från U.S.A. och bor i Ninthward kvarteren? Inget ultimat ställe att bo på för en skidåkare kanske, eftersom Ninthward ligger i New Orleans som i sin tur ligger på den Amerikanska sydkusten.
Sist jag kollade var han nämligen Schweichare.

Ghetto åkning
makafone sa:
Undrar också om det verkligen är så att Mikeal Deschanux kommer från U.S.A. och bor i Ninthward kvarteren? Inget ultimat ställe att bo på för en skidåkare kanske, eftersom Ninthward ligger i New Orleans som i sin tur ligger på den Amerikanska sydkusten.
Sist jag kollade var han nämligen Schweichare.
han bor i new orleans

Ghetto åkning
fan vad skönt med lite G's!
Börja röka så kommer ni inte hata så mycke :P.
Dessutom alla rasta dudes borde ju inte klaga?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp