Ghetto is the truth!

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ghetto is the truth!
Jag tycker inte att "operation mobba ahlnas" ska upphöra. Jag föreslår istället att vi trappar upp terrorn tills det att johan inte behöver slänga ut honom utan att han istället drar sig tillbaka helt på egen hand.

Ghetto is the truth!
Proppskåp (svensk ordlek kring det am.slanguttrycket "props" som betyder ung. all heder åt) tillMary Jane (eng. motsv. till svenskans Marianne el. am. slang för marriuana) för språklektionen...

Det har aldrig varit så lätt att vara kontroversiell :D

Till alla regelivrare och pekfingerhyttare, jag får lust att dränka in era fartdräkter med bensin och hålla er uppträdda på era "puttapåpinnar" över en majbrasa!

Ghetto is the truth!
Jag citerar: LOOOOUUUUUD NOOOIIISEEES IIN MYYY HEEEAAAD..........IIII DOOONT KNOOOW WHAAT WE`RE SCREEAAAMING ABOOOUUT

Ghetto is the truth!
Kan vi inte lagstifta bort sommarhalvåret? Det är ju ungeffär lika logiskt som att förbjuda en planta...

Ghetto is the truth!
Stilren gammaldags svenska borde vi börja med. Yo flow. GOD EFTERIDDAG!

Ghetto is the truth!
men är det inte så att alla dom som lever i ghetton är ganska hårdhudade tuffingar, annars skulle dom ju inte kunna överleva. därför vill folk se ut som dom med feta kläder för att känna att dom levt mer thuglife å kunna satsa större å ta smärtan lättare när dom fetkraschar å tänka på 50 cent å tvåpack som plocka kulor som om dom var uppstoppade måltavlor. å sen röker dom majja för å döva smärtan.

Ghetto is the truth!
oo wow, vem vill lådsas att man har levt ett tfft liv med våld och elende och sedan knarka för att man ska verka ännu mera tough? ja tycker inte de låter logiskt.

Jamm snälla sluta märka ord detta e ett forum, leka kan du göra hemma i sandlådan ;)

Ghetto is the truth!
jag tycker inte att det är nåt fel på klädstilen (har själv "stora kläder" det är bara knarket jag är emot! om man kollar på newschoolers.com t.e.x så håller alla på och "propaganderar" för droger hela tiden och tipsar om var man kan köpa o.s.v... dom tycker verklgigen att dom är skittuffa

Ghetto is the truth!
vad har kläder med ghetto att göra?
det finns en kille i min stad som sa en gång att ghetto, det är stora kläder och att man åker på ett speciellt sätt,typ bredbent, då var han väl 13-14, så jag antar att ni också är tillräckligt oallmän bildade så ni tror som han gjorde!

Gansta_steeze: va du enormt överviktig när du var 12 eftersom du hade XL på kläderna redan då?
eller hur menar du?
O.B.S. Det var inget elakt menat med den där frågan!

Ghetto is the truth!
ja hade oxå xl på brallorna när ja va 12 har fortvarande xl men har inte växt mycket under 2 år!

Ghetto is the truth!
Dom menar antagligen XL i barnstorlekar. Annars skulle dom ju vara tvungna att kavla upp brallorna till hälften.

Ghetto is the truth!
Mary_June, inget illa menat men du ser då inte ut att ha XL på dina brallor på ditt fotoalbum!

Ghetto is the truth!
Dom som är riktigt tuffa är väl ändå dom som vågar visa sina känslor öppet.
Inte bara nån attityd för att man tänker på hur andra tänker på en.

Nej rök en braja och göm dig i din ensamhet
Eller fall in i svennson ledet och hött med fingret ått alla som inte följer normen.

Politiskt korrekt????? Vad e det????
Lagligt????
Tufft????
Tänk lite själv
Eller skit i det
Men låt andra människor vara som dom är
Hött inte med fingret
Men stoppa inte jointen i handen på polaren iheller
Kontrovers...
Vad e rätt vad e fel?
Vad e dubbelmoral???

Ghetto is the truth!
Det är så härligt kul att se hur mycket folk bryr sej om sin image i backen...
allt från Bergsvandrare (Hur mycke ni än förnekar att ni bryr er, så motbevisar ni er själv gång på gång) till Pulkaåkare...vem faan bryr sej?! Vem bryr sej om Tanner Hall snortar flytande majja till frukost? en switch 9:a över en 18 meters platå eller skinnrik chocklad och stighudar...Galenskap! om du frågar en polare som inte gör så mycket annat än går på fotboll å dricker bira...ta på er eran pyjamas å hopp i säng!

Ghetto is the truth!
Olof_Molin, de e xxl.. men men dom kanske e små.

Ghetto is the truth!
Jibberish: menade du att du va "polarn" som drack bira osv.?

Mary Jane: om du tycker att de e så jävla tufft, och logiskt, att leka ghettobarn och röka brajj, då tycker ja du ska ta å åka till ett riktigt ghetto i Amerika lr ngt och bo där så får du säga sedan om du tycker de e så jävla tufft.

ngt säger mig att du skulle ligga jävligt illa till där, en "white chocolate" med dyra kläder, hmm ngt säger mig att sådana inte är speciellt uppskattade på sådana där ställen.

du kanske e 17 år, men utifrån detta forum så har ja fått en bild av att du e 13 år i skallen.

(detta e till alla idioter som tycker ghetto e tuft, ja tycker inte illa om baggy clothes lr språket så länge man inte använder de hela tiden som en wannabe afro-amerikan)

använd erat huvud som ni har fått till att tänka med till jsut de. hur tror ni dom har de? liom tänk dig själv att du e ute o spelar basket (t.ex.) och ngn kommer, snor bollen och skjuter din polare för att han ägde bollen?! de e ghetto!

ede något att sträva efter att bli? tacka gud istället att ni slipper de och har bra päron i sverige!
ja skulle vilja avrunda med att ni e otaksamma helt enkelt (lr så fattar ni bara trögt) era päron sliter säkert för att ge er den standrad ni lever i ida, men ni vill leva i ghetto, om ni frågar mig ede riktigt korkat och otaksamt.

Ghetto is the truth!
okej. så man är mer ghetto ju större kläder man har? det här funkar fan inte. och sluta säga ghetto eller gheedo elelr getost eller vad fan ni säger.

Ghetto is the truth!
otaksamt . haha

men vad har stora kläder men getto att göra egentligen ?

längsta tråden i freerides historia ?

Ghetto is the truth!
ska vi släppa diskutionen och göra det till freerides längsta inlägg istället? alla kan skriva vad dom tycker om glass!

Ghetto is the truth!
glass är gott om man är lite halvhungrig. men är man för hungrig vill man ha fläskstek med grillkrydda.

Ghetto is the truth!
den här tråden är som en mardröm som aldrig slutar!!! :P (jag gillar att överdramatisera)

Ghetto is the truth!
Min teori lyder:
Ett getto var från början en stadsdel där endast judar bodde. Alltså, samma sorts människor. Det var fattigt och skitit.
Idag så dras det paraleller mellan ett getto och förorter där samma sorts människor bor (men ändå inte, idag så finns det alla möjliga folkslag i förorterna t.ex kurder, turkar, zigenare m.fl)
När hiphop kulturen blev populär i USA så var det oftast i förorterna man lyssnade på denna musikstil och följde klädtrenderna, STORA kläder. Detta har sedan spridit sig världen över och många ungdommar i de flästa förorterna använder sig av stora kläder.

Det tror jag är orsaken till varför det kallas gettokläder, paralellerna som är dragna mellan en förort och ett riktigt getto. Jag tror inte att det finns ett Riktigt getto idag, det är bara det att man kallar det så när majoriteten av befolkningen i stadsdelen är fattiga eller/och mörkhyade t.ex.

Kalla det förortskläder istället. ;)

Ghetto is the truth!
Glass e gott fast om man äter för snabbt får man ont i pannan..

Ghetto is the truth!
fan va alla ska skriva om andra världs kriger.. alla borde redan veta de innan den här tråden.. mán har ju liksom gått i skolan i kollat på PimpTv liksomeee

honk honk

Ghetto is the truth!
japp om man överdoserar glass får man fett ont i huvvet/näsan!!!

Ghetto is the truth!
dessutom så är det inte gött att äta på vintern! ett kraftigt minus!!!!!!!!!!!!!!!!! (17 utroppstecken)

Ghetto is the truth!
88:an e min favorit fast den tar slut så fort.. o sanwitch men den måste bli lite mjuk innan den är goo..

recension av 88:an

+god
+fin förpackning
+att den e jätte ghoo

-liten
tar slut

ill bee back

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Tillbaka
Topp