Jibberish: menade du att du va "polarn" som drack bira osv.?
Mary Jane: om du tycker att de e så jävla tufft, och logiskt, att leka ghettobarn och röka brajj, då tycker ja du ska ta å åka till ett riktigt ghetto i Amerika lr ngt och bo där så får du säga sedan om du tycker de e så jävla tufft.
ngt säger mig att du skulle ligga jävligt illa till där, en "white chocolate" med dyra kläder, hmm ngt säger mig att sådana inte är speciellt uppskattade på sådana där ställen.
du kanske e 17 år, men utifrån detta forum så har ja fått en bild av att du e 13 år i skallen.
(detta e till alla idioter som tycker ghetto e tuft, ja tycker inte illa om baggy clothes lr språket så länge man inte använder de hela tiden som en wannabe afro-amerikan)
använd erat huvud som ni har fått till att tänka med till jsut de. hur tror ni dom har de? liom tänk dig själv att du e ute o spelar basket (t.ex.) och ngn kommer, snor bollen och skjuter din polare för att han ägde bollen?! de e ghetto!
ede något att sträva efter att bli? tacka gud istället att ni slipper de och har bra päron i sverige!
ja skulle vilja avrunda med att ni e otaksamma helt enkelt (lr så fattar ni bara trögt) era päron sliter säkert för att ge er den standrad ni lever i ida, men ni vill leva i ghetto, om ni frågar mig ede riktigt korkat och otaksamt.