Ghetto is the truth!

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ghetto is the truth!
Men vad i h-vete är du kvar än?
Har ingen ansvarskännande moderator eller en viss...host,host...grundare slängt ut dig än?

Ghetto is the truth!
Billigast att äta glass på vintern!! iaf i Grövelsjön för där hade de glassrea!! 5-10% på hela sortimentet bla, på glasslådor och GB

Ghetto is the truth!
här nere i skåne är det så varmt och jobbigt att korna gör driveby.
Det e getto att få en koskit i huvet

Ghetto is the truth!
Vänta lite nu.....
Några av mina högt intressanta och väldigt kvalitativa för att inte säga fulländade inlägg har försvunnit.

Moderatorn om jag får tag på dig.......

Ghetto is the truth!
Hahaha!
Hoppas det inte blir krig och mobilisering av alla vapenföra män med det första! Skulle gärna vilja se Freeridebrigaden ställa upp på stranden för att möta ryssen med vapen i hand. Uniformeringen skulle vara ymse, om man får säga så. M90 i nya- hittils okända storlekar, baskrar bak och fram och vådaskott med ojämna mellanrum. En extremt antiauktoritär hållning skulle leda till en form för anarkilösning på ledningsproblemet. Sambandet skulle bestå av inlägg på ett forum, tuffa sms och gangsterinspirerat kroppspråk.
Några skule stå och småputta på varandra i en egen ända av stranden (bråkande om snowboard/skidordebatten), ett par 12-14:isar skulle leka gömme och byta klistermärken, och ett mindre allvarligt gäng, bestående av ChamBenkeYxan, FredrikB, Nojlas och BigAir skulle sitta på en sten och förvånat beskåda situationen, mens det gemensamma intresset för glass, kvantfysik, skidboxbyggande och skidtidningsstartande bubblade under uniformen. Skulle kanske sitta där jag också...

Det som är positivt med att ha ett gäng smågangstaz i laget är (förutom det intressanta sätt de håller sina vapen på- snett...) att de är så energiska och aggressiva att vi andra inte riskerar att gå på några landminor, för de har redan blivit detonerade av de storbyxade yra höns vi kallar kids.

Hur som helst hade det nog gått bra till slut. Ett par av de tuffaste kidsen blev förföljda av ryssen, men vi andra satt och drach "biere blonde" och såg på. Tippar en självutlöst lavin skulle ta hand om de anfallande trupperna + ett par av "de våra". Kanske också Nojlas äntligen skulle presentera sin uppfinning, baserad på hans älskade kvantfysik "antiryssen". Sök tidigare inlägg "flackaste backe" och se vad jag pratar om...
Stay cool people!
För övrigt anser jag att piggelin är den självklara favoriten

Ghetto is the truth!
frealsae näe inte änn o hoppas att de inte händer eftersom jag har ändå baraa ett halvår kvar innan jag e 13.. 30/1 06 blir jag 13..

Ghetto is the truth!
asså detta e inte bara en tråd, de e en transformer :-O

lkixom från askul slang till smått halvseriösa komentarer om judar och anra riktiga ghetton, till vilken sorts glass tha kidz hälst skulle vilja masera gommen med, och så den etremt bra illustrerade mini tale som Kazoom va så schysst och kluttrade ner i forumet.

detta forum har defenitivt schyssta vibbar :)

^^ make skiis not war ;) (menar inte små barnarbetare)

Ghetto is the truth!
/ jo de e alla hjälper alla här asså make love not anything else här vettu

Ghetto is the truth!
kaffe smakar huggorm men det är effektivt eftersom man blir så enormt pigg.

Ghetto is the truth!
jag blir bara skakis av kaffe, droger är läskiga... men glass är fint :0P

Ghetto is the truth!
Tre anledningar till att tycka illa om ahlnas:

Anledning 1: Han svar i ett antal olika trådar:
SKA JAG KÖPA ETT PAR OAKLEY WISTOM FÖR 800?
Ahlnas två svar:

oakley wisdom 800 a de klippt köp dom.. annaras ed u konstig. annars köper jag dom!
bara det att jag inte har nå pengar hmm...

ja det tycker jag för han värkar ju va intresserad o då e det väldigt dumt om han inte köper har han inga pengR ELLER INTE VILL HA SÅ E DE VÄLL DUMT MEN SKA HAN HA BRA GOGGLES SÅ oAKLEY ELLER SMITH OCH HAR HAN 800 SOM PRIS SÅ JA KLIPPTILL

Har ni sätt nya scratch?
Ahlnas svar:

japp de tror jag med olof. nej men asså ni e ju tidiga jag såg dem i februari, har typ sett alla nya twintips för sesongen.

men jag har inte sätt årets snowblades änn :(

:P blir väll snart

skön reggae!
Ahlnas svar:

jag har glömt bort namnet men de e en snubbe som.....ja typ sjunger rap reggea på jämtska.. de e gräjor

Anledning 2:
Hans puckade inlägg i min gästbok, se http://www.freeride.nu/member/view.php?id=43740

Anledning 3:
Hans svar i just den här tråden är så urbota dumma att man börjar hoppas på att ryssarna anfaller och att det utvecklar sig ungefär så som kazoom trott.(hoppats?)

Då jag vet att detta har mycket lite med själva starttråden att göra så lägger jag detta inlägg under kaffe delen.
Bara mesar dricker kaffe med socker och mjölk.

// Holmström

Ghetto is the truth!
Kaffet skall vara en blandning av zoegas skånerost och zoegas columbia
inte för starkt med för gud i himmelen inte för svagt iheller.
Mjölk ska man ha i. Ungefär 1/3 av drycken skall bestå av åsens gammaldags mjölk.

För övrigt anser jag att olagliga droger borde förbjudas. (sug på den)

Ghetto is the truth!
>> frealsare<< tycker nästan att du börjar bli jobbigare än August Alhnas!

Ghetto is the truth!
helt underbar tråd... jag halkade in alldeles nyss och fick läsa igenom allt från början, därför har jag hunnit glömma min åsikt om huvudämnet, fast å andra sidan har vi väl lagt det åt sidan nu. Kan däremot hålla med Chambenke om att det ska vara Zoegaskaffe, man kan säga att alfred zoega som började importera kaffe till sverige år 1852 var en pionjär i att omvända de colombianska bönderna till att odla kaffe istället för sån flumtobak som gettokidsen i denna tråden gillar....

hoppas nu inte nån kollar upp bakgrundsfakta till detta inlägget, förmodligen var det inte 1852 som han drog igång

Ghetto is the truth!
Mollbergs blandning Fredrik, Mollbergs...
Har för övrigt lite smågrejer på g. Kommer tillbaks!

Ghetto is the truth!
ska min shizzel dizzel fizzel tråd dö ut nu? :(

Ghetto is the truth!
OMG säger jag då bara. Den här är den mest korkaste tråd jag någonsin läst. Haha.
Ghetto hit och ghetto dit, släng in MINST en cool slang per mening och du är såå ganzta!

aja nu ska jag gå å röka på, eftersom att det är såååå coolt! Jag menar, jag vill ju vara som alla andra små svenska 12-åriga pojkar (även fast jag är tjej) som tror att dom är små vita negrer :)

Förövrigt så är Magnum Double min favorit inom glassvärlden! :)

Ghetto is the truth!
^ ska ja anmäla dej eller? pundar lotta.. fan du är ingen bra förebild för alla små sköna kids på denna sidan.. du borde sticka till dina favorit sidor www.overgrown.com..

fy skäms på dej!

shizz

Ghetto is the truth!
nej fyfan kaffe är för riktiga män ;D

de ska vara svart som natten om de e vanligt kaffe, blandkaffe för att fåde mildare e för rockies lr klenisar.

espresso for life!

shizzle dizzle? vafan gör snoop här?

Ghetto is the truth!
kaffe = blää te = går dricka ice tea = mm världens godaste!:D

Ghetto is the truth!
Håller helt klart på te... med lite honung i ;)

Ghetto is the truth!
säger bara latte

Nu kan man visst få en caffe latte över hela fjället (Skönaste filmen)

Ghetto is the truth!
latte hit och latte dit. Classic kokkaffe ska det vara, svart givetvis.

Ghetto is the truth!
örrö frealsare! du uppmanar johan att slänga ut unge herr ahlnas för att han är för ung, va f-n är det med dej? sen när han uppenbarligen tar illa vid sej då trappar du upp. jag känner varken dej eller ahlnas men nu får du ju ge dej, är du inte rädd för att du ska bli utslängd pga. fascistoida tendenser?? och mitt upp i allt så vill du berätta att du gillar glass, va? t h ö n t!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp