Ghetto is the truth!

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ghetto is the truth!
Hörrö Pake!
Vad fan är det med DIG?
Är du ytterligare en va dessa "lillkillen är en idiot som bryter mot reglerna men han verkar ju bli ledsen så vi låter honom vara-snubbe"?
Sen att du anklagar mig för att vara fascist kan väl bara försvaras med att du inte riktigt har koll på idelogierna.
Glass är inte bara gott det är tiil och med JÄVLIGT gott liksom förövrigt svart kaffe.

Ghetto is the truth!
asså lugna er homies, kan vi inte bara vara vänner och dricka vafan vi vill?

asså ja e en stolt te drickare och har vart de i snart 10 år, dock har ja börjat dricka kaffe oxå.

kommer inte ihhåg vem som sa (och orkar inte kolla upp): kaffe blir man fruktansvärt pigg av. ja skulle vilja säga att de som gör en pigg inte alls har så fet effekt som sådana som låtsas dricka kaffe regelbundet tror. faktum är att ju äldre man blir desto piggare blir man av kaffe och i ungdomsåldern (som ja förövrigt befinner mig i) så känner man knappt ngt av en kopp, men vem vet de kanske varierar.

ett intressant fakta för er som dricker te/kaffe är:

* man blir piggare av te (vetneskapligt bevisat)
* te är lika beroende framkallande som kaffe
* te innehåller anitoxidanter (lr ngt sånt) som motverkar cancer, dock inte vanligt frukt-te de är inte så motverkande
* för att vara xtra nyttig drick:
grönt te
rött te
eller de nyttigaste, sälsyntaste och därför dyraste te:t:
vitt te

de vita tet är specioellt fäör de kan bara skördas under en väldigt kort period under året till skillnad mot andra te sorter

Ghetto is the truth!
asså chilla 4 f sake

personangrepp hör inte hemma här, de får ni spara till real life.
liom kaxa här = telephone tuff guy = patetiskt

Ghetto is the truth!
Alltid lika kul att se alla trevliga disskutioner här ;D
Alla är ju så bra vänner, och tar allt så himla seriöst och moget (vilket underbart fjotis ord det är!) Man har nåt att skratta åt ett tag iallafall.
Fast jag vart faktiskt ganska förvånad över att det fanns så många vettiga människor här :)

För övrigt tycker jag att Latte/Cappuccino och vilken glass som helst med choklad i är godast,
och att Kazooms inlägg är bäst, hittills...

Ghetto is the truth!
Haha, om nu Henrik blir en storstjärna inom jibbing vore det väll kul att trycka denna tråd och det han sagt i en tidning om några år. Undra vad hans svar då kommer vara? Om han inte dött innan dess.

Sen undrar jag också vad som skulle hända smågrabbarna som aldrig smakat en folköl, om deras päron fick se detta? Läggdags kl 8 istället för 9?

Ghetto is the truth!
Helt sant, det ända som saknas är dom småsarkastiska kommentarerna! Sen undrar jag vad Henriks sponsorer säger om detta?

Ghetto is the truth!
När man läser sådana här inlägg så känns det som om det vore bra att ha tvåa vdelningar på forumet. En freerider-del och en jibber-del, eller den kanske skulle hetta ghetto-del. Så kan alla jibber som inte har lust att bli kallade gangstrar och dylikt vara med på freerider delen.

Känns fan tråkigt att läsa detta forum när sådana diskussioner kommer, en moderator borde ha stängt av denna tråd för längesedan enligt mitt tycke.

Trött som fan....

Ghetto is the truth!
men ja har inget emot att olk diskuterar. de e ju trots allt de som e grunden till våran intelligens och de som skiljer oss så mycket rån primater och anda djur

Ghetto is the truth!
"Av: Skiersdown online Datum: 2005-09-14 21:21:46

Sen undrar jag också vad som skulle hända smågrabbarna som aldrig smakat en folköl, om deras päron fick se detta? Läggdags kl 8 istället för 9?"

Du var mig en cool snubbe, du är ju för fan bara 14 år själv!.. Gå o lägg dig nånstans..

Ghetto is the truth!
haha! seriöst! ja håller med AndreasOloson så jävla hårt! du e ju bara 14 år

storsuparn på ingång lr? haha så jävla illa

Ghetto is the truth!
haha, jag har aldrig sagt att jag själv har druckit folköl(vilket jag förövrigt inte har, eftersom jag tar avstånd till droger och alkohol). Anledningen till varför jag skojar om det kan ni antagligen räkna ut själva. Sen att jag driver med deras läggdags är för att jag har lite självdistans till mig själv, hade jag däremot varit 22 bast hade jag inte skojat om det.

Nu får ni förstås säga att detta är en dålig bortförklaring (men innerst inne vet jag själv hur det ligger till)

Och ja, jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig nu eftersom jag skulle behöva lite extra sömn. Och ja, jag gick och la mig 9 igår om någon undrar.

Ghetto is the truth!
asså ja struntar i när du går o lägger dig, ja tycker inte att de e tufft att skryta om hur sent man vart uppe, de e patetiskt.

Ghetto is the truth!
Jag vet inte att man är så ghetto om man har stora skidkläder? har inte sett så jävla många i compton eller liknade område gå runt med stora skidkläder och brillor för ett antal tusenlappar..

Sen tycker jag det är jävligt töntigt att alla som säger "fan låt dom vara ghetto om dom vill, det är skönt att köra i stora kläder" sen går dom in på någon annan tråd som handlar tillexempel om JL är snyggt i backen och så vidare och säger shiet jävla steka,brats,stockholmare m.m. Personligt tycker jag ingen dem här stilarna är speciellt snygga på skidåkare, men jag tycker alla ska ha på det dem tycker är snyggt och får dem känna sig bra i...

(Ironi)Harult om du är så Ghetto som du säger att du är så tycker du nog inte är så märkvärdigt om 4 maskerade män kommer upp i sittliften och sparkar skiten ur dig och sedan sätter ett antal skott mellan lysmaskarna (Ironi)

Sluta klanka på Skiersdown han försöker bara vara med dom stora grabbarna.. jag är också 14 så jag vet vad jag snackar om..

tillbaks till ämmnet... ärligt talat så tycker jag det inte är så farligt att dem tar en "spliff" någon gång så där.. tycker dock inte det är bra att göra det för ofta.. man tycker ju det är synd om tanner från att gå till en blond liten kille som har fett kul och jibbar runt tills ett år senare sitter och lyssnar på regge och smutar på rakten så att säga och skita i dra och åka.. (http://www.bthere.tv/story.asp?sid=151).. jag kanske har lite lättare syn på braj för att jag hänger runt folk som röker på som fan.. dock är det inte kul att åka med folk som är påverkade alla fall inte speedboarding..

Peace out niggahs im going to bust some caps in to some fools..

Ghetto is the truth!
Kjorling: Jag hade gärna låst denna tråd långt tidigare, men för att jag ska få lov att göra detta måste den bryta mot någon forumregel, vilket den inte direkt har gjort. Problemet med att låsa så populära trådar är att det ofta kommer en "Varför i h*lvette låste ni tråden-tråden" Det är möjligt att vi moderatorer kommer att bli lite hårdare i framtiden, då personliga påhopp och tveksamma diskussioner ökar lavinartat i forumet.

Ghetto is the truth!
Och jag tycker det är patetiskt att dra slutsatser om folk man inte äns känner, och inte har någon fakta om det man uttrycker!

Anledningen till att jag skrev det var att var eftersom Andreas Olssan sa att jag borde gå och lägga mig och hur "cool" jag var. Vilket jag då tolkade som att han tyckte att jag försökte vara genom att skojade med dem om folköl och tiden man går och lägger sig på. Detta höll du tydligen med om, varför jag ville pointera(stavning?) att detta inte var fallet.

Sedan att jag är en patetisk, det är jag nästan bered att hålla med dig om. :)

Ghetto is the truth!
Jeppan: Bra sagt, dom flesta ser´nog upp till äldre? I alla fall undermedvetet om man är sådär 1-20 år.

Ghetto is the truth!
NEJJ!!! har denna tråden kommit upp på förstasidan igen!! ooops nu hjälpte jag den att hålla sej kvar sorry..

Ghetto is the truth!
Jeppan skrev:
ärligt talat så tycker jag det inte är så farligt att dem tar en "spliff" någon gång.

...sen tar du en oftare och oftare, börjar med tyngre grejer och tillslut så sitter du där i nått hörn med en nål i armen.

Ghetto is the truth!
Det börjar med en folköl då och då sedan sitter du på parken klockan är 10 på morgonen och du är inne på den 3:e dagen av din 5 dags fylla... du har ingenstans att bo och du har ingen som litat på dig..

Du dricker säkert ibland, när du skall på fest eller bara tar det lungt med kompisarna.. det gör inte jag.. jag röker inte heller en spliff.. det kan hända att jag gör det men inte i dom samanhangen.. och ja gräs är en gateway drog till hårdare missbruk.. jag rekomenderar ingen att testa men jag rekomendera inte heller någon att dricka..

Det är fler antal som dör av alkohol relaterade olyckor än drog relaterade.. detta kan beror på att alkohol är en socialt accsepterat drog eller så gör det inte.. vem vet?

Ghetto is the truth!
bra sagt Jeppan, de måste jag hålla med om, och jag tycker du låter mognare än 14 ( 4 the record )

och ni har oxå rätt om att ungefär alla ser upp till någon. det är sant när jag väl tänker eter, alla har sina "rolemodels" och de är oxå bra att ha.

ja håller med vem de nu va som sa att man ska klä sig som man vill. men när man blir "lite äldre" (javet ja e inte gammal) så börjar man skita i vad andra säger. i alla fall har jag börjat göra de mer och mer. förr klädde jag mig så som jag trodde man "skulle klä sig" men palla den skiten lixom

DO IT YOUR WAY!!!! skidor och andra extrem sporterb är INTE de enda som handlar om "your own style"

Ghetto is the truth!
Men det är kul att skratta åt de som blint följer modet och går runt med tokmycket vax i håret och en tunn t-shirt för att sedan klaga på att det är kallt. (iofs så kan de som alla andra vara riktigt schysta personer.)

Ghetto is the truth!
Jag håller inte med dig! Bara när det gäller kläder för du ska man ha det man själv tycker är skönt och snyggt. Men när det gäller andra grejer ska man defenitivt bry sig om vad andra tycker.

(jag antar att du syftade på kläder)

Ghetto is the truth!
hahaha, vicken jäla tråd. de värkar som om det har gått hett till här;D haha

Ghetto is the truth!
ja mer eller mindre.. du får väl ha vilken stil du vill och vilken åsikt du vill?

man kanske inte ska springa runt och vara en skit hela tiden och inte bryr sig om andra...

Ghetto is the truth!
n1 skrev såhär i det här inlägget: Utan Ghetto/Gangsta å Weed skulle inte skid åkningen varit som den e idag! NÄE det skulle den inte vara!

Ghetto is the truth!
asså de säger ju sig själv att skidåkningen inte skulle vara som den är ida utan de, ja menar allt har följder. påminner mycket om matte och funktioner och skit. men de säger sig själv. liom om man choppar ner hela regnskogen skulle de örst bli etrem torka där, sedan skulle de bli monsun, och då skulle de bli en lodvåg istället ör att den örut svampiga backen suger åt sig ukten.

denna "lag" gäller allt.

with every action there comes a conequence (akta stavningen om ngn vill klaga på den)

Ghetto is the truth!
jag är inte dum jag har otur när jag tänker!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp