Ghetto Lifestyle.. Eller?

Jibberisch sa:
Alltså,

Det finns två vinklar på detta. Antingen är trådskaparen sjukt ironisk och har skrivit en halvmärklig tråd i något form av humorsyfte. Då är bara trådskaparen ett par år efter. Vilket väl iofs kan va ok, eftersom undertecknad också är lite efter.

Den andra vinkeln, är mycket mycket mer skrämmande. Om detta inlägg är "på riktigt" blir jag fan riktigt mörkrädd. Trodde trådskaparen att alla andra på freeride, trodde att alla på freeride är "gangsta"? Trodde trådskaparen att alla på freeride inte förstår vad den här lilla avarten handlar om? Läs Nojlas inlägg. Och varför skapade trådskaparen en tråd om det?

"Okej dettta kommer säkert som en chock för dom flesta utav er men är alla här på freeride verkligen gangsta?"

Den där raden, vad det nu skall liknas vid, kan vara det sämsta jag sett på ett forum. Går det ens att svara på? Nej det kommer inte som en chock för någon? Men alla på freeride är inte "gangsta"? Eller ja, det kommer inte som en chock för någon. Men alla på freeride är inte "gangsta"? Eller, ja vi har inga bananer?

Jag blir rädd, vad faan lär dom ut i skolorna idag? Åldergräns! Sluta förstör vårt skidforum.
oj vad långt du skrev :) men jaa asså jag tycker ändå att de e lite häftigt med det här med att ha stora kläder och sånt :) de4t liksom pirrar i magen lite när alla tittar på en i liftkön :)

Jibberisch sa:
Alltså,

Det finns två vinklar på detta. Antingen är trådskaparen sjukt ironisk och har skrivit en halvmärklig tråd i något form av humorsyfte. Då är bara trådskaparen ett par år efter. Vilket väl iofs kan va ok, eftersom undertecknad också är lite efter.

Den andra vinkeln, är mycket mycket mer skrämmande. Om detta inlägg är "på riktigt" blir jag fan riktigt mörkrädd. Trodde trådskaparen att alla andra på freeride, trodde att alla på freeride är "gangsta"? Trodde trådskaparen att alla på freeride inte förstår vad den här lilla avarten handlar om? Läs Nojlas inlägg. Och varför skapade trådskaparen en tråd om det?

"Okej dettta kommer säkert som en chock för dom flesta utav er men är alla här på freeride verkligen gangsta?"

Den där raden, vad det nu skall liknas vid, kan vara det sämsta jag sett på ett forum. Går det ens att svara på? Nej det kommer inte som en chock för någon? Men alla på freeride är inte "gangsta"? Eller ja, det kommer inte som en chock för någon. Men alla på freeride är inte "gangsta"? Eller, ja vi har inga bananer?

Jag blir rädd, vad faan lär dom ut i skolorna idag? Åldergräns! Sluta förstör vårt skidforum.
bra bra bra sagt

Jeeez,

Jag, som ekta gangsta, tycker att det suger fett när folk måste skylta med att dom är gangsta. Att vara gangsta är något man är innuti och så fort man skryter om det har man förlorat sin mojo (någon riktig gangsta snor den och din scullcandy!). Det sitter inte i kläderna heller alla kids out there, själv åker jag i grön parkas som morfar hade förr. På huvudet har jag en motorcykelmössa från 50-talet i läder och till det kortbyxor. Laggen är av trä med reservspets i järn. Det är riktig gangsta stil! Sen det här snacket med vapen... alltså man har inte vapen förrän man fyllt minst 18, That's packing a piece if you know what I'm saying? Sen är det det här med liftar... en riktig gangsta går upp för backen, dessutom ska det inte vara någon snö, men lik förbannat ska man åka ner!!! That's gansta man.
Whooa, Bronx är ju rena snobbstället jämfört med Gärdet. DET är the hood (även om jag inte bor där) där pratar vi "farligt" shit fy fanders. Sen på lördagkvällar, en gangsta ser alla kvällar som lördagkvällar och går ut fett hårt jao, med ett glas mjölk och 50-bitars pussel. Sa jag att det var hemma hos mamma?

Så det var allt från gatans kung för denna gång, "Live long and prosper".

y'all aint got shit on dis:

1. lägenhet i förorten (täby), tufft liv där man får slita för brödfödan.
2. kan göra lite ghetto fängelse -och gängtatueringar om lusten faller på med min hemmastudio.
3. finns en gångtunnel rätt nära med "graffiti" och "tags" i. där går jag ibland på kvällarna.

kort sagt. jag är jävligt ghetto, så ni borde passa er.

J-dawg

JWester sa:
y'all aint got shit on dis:

1. lägenhet i förorten (täby), tufft liv där man får slita för brödfödan.
2. kan göra lite ghetto fängelse -och gängtatueringar om lusten faller på med min hemmastudio.
3. finns en gångtunnel rätt nära med "graffiti" och "tags" i. där går jag ibland på kvällarna.

kort sagt. jag är jävligt ghetto, så ni borde passa er.

J-dawg
plus att din mössa du hade i åre är Bloods!

Alla har väl skjutit med ett vapen!

Men själv har man kastat granater och skjutit automateld både från passagerarplats och bakom ratten... Det måste väl ändå vara liiite mer G?

Tillbaka
Topp