Flerkz-niggawithagun
Ny medlem
Ghetto Lifestyle.. Eller?
oj vad långt du skrevJibberisch sa:Alltså,
Det finns två vinklar på detta. Antingen är trådskaparen sjukt ironisk och har skrivit en halvmärklig tråd i något form av humorsyfte. Då är bara trådskaparen ett par år efter. Vilket väl iofs kan va ok, eftersom undertecknad också är lite efter.
Den andra vinkeln, är mycket mycket mer skrämmande. Om detta inlägg är "på riktigt" blir jag fan riktigt mörkrädd. Trodde trådskaparen att alla andra på freeride, trodde att alla på freeride är "gangsta"? Trodde trådskaparen att alla på freeride inte förstår vad den här lilla avarten handlar om? Läs Nojlas inlägg. Och varför skapade trådskaparen en tråd om det?
"Okej dettta kommer säkert som en chock för dom flesta utav er men är alla här på freeride verkligen gangsta?"
Den där raden, vad det nu skall liknas vid, kan vara det sämsta jag sett på ett forum. Går det ens att svara på? Nej det kommer inte som en chock för någon? Men alla på freeride är inte "gangsta"? Eller ja, det kommer inte som en chock för någon. Men alla på freeride är inte "gangsta"? Eller, ja vi har inga bananer?
Jag blir rädd, vad faan lär dom ut i skolorna idag? Åldergräns! Sluta förstör vårt skidforum.