Giro hjälm!

Giro hjälm!
Dom har ett exemplar 9.nine mx audio på Intersport i Kiruna så det är bara att komma upp hit haha! Nej men Intersport borde kunna ta in dom på andra ställen också. Annars vet jag inte vart det finns.

Föressten vad är ett rimligt pris på Giro 9.Nine MX med och utan hörlurar? 1800kr kostar audiomodellen här vilket känns lite väl dyrt...

Giro hjälm!
ne. det får du göra själ på nått sätt. Meningen är att man ska kunna byta och ta loss om man inte ens vill ha några lappar.

priset för min= 1499 - 20% (fuse)+ 390 -10% (tuneups)
Med tanke på att det var mxen så kan det nog vara rimligt pris..

Giro hjälm!
Giro mx.9 är ju snygga. synd att dom ska vara så sablarns dyra dock..

fast om man man är nog händig ska man nog kunna sätta in ett par hörlurar i en vanlig hjälm själv.
har sett killar fara omkring med fastsatta hörlurar i pro-tec hjälmar och dylikt :)

Giro hjälm!
Beställde en Giro Nine.9 MX Audio från Intersport idag, 20% rabatt så det blev runt 1500 kr.. Jaja... hjälm måste man ha.

Giro hjälm!
Jag satte in ett par högtalare (2cm radie) i min gamla brikohjälm, lite pill...men det funka.
Kvadda ett par stora hörlurar, tog högtalarna och limmade fast dem, sydde på ett mjukt nät som en polare hade och drog kablarna bakom "fodret" i hjälmen.

Giro hjälm!
Köpte en i Lördags :D en Grio nine.9mx fast de var utan Audio ! En med gick på 1695:- tror jag på Alpingaraget i stockholm =)

Giro hjälm!
för köp en pro-tec hjälm å lägg in ett par hörlurar å spara 1000 kr sne kan man ju sno en skärm å klistra på ? så har man en fin hjälm med ljud :P

Giro hjälm!
Men köp ingen Giro BD som jag gjorde igår för då blir jag inte ensam om den! ;P
Giro BD 800kr
Tune ups 300kr
pris från Alpingaraget i sthlm

Giro hjälm!
Tips !
köp från USA.Köpte min (fuse) för 7 eller 800 skatte fritt i CA - Squaw Valley.
sen hjälper det ju om man har halva släkten där som kan skicka den till en utan tull,moms osv.

Tillbaka
Topp