Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Dom har ett exemplar 9.nine mx audio på Intersport i Kiruna så det är bara att komma upp hit haha! Nej men Intersport borde kunna ta in dom på andra ställen också. Annars vet jag inte vart det finns.
Föressten vad är ett rimligt pris på Giro 9.Nine MX med och utan hörlurar? 1800kr kostar audiomodellen här vilket känns lite väl dyrt...
Giro mx.9 är ju snygga. synd att dom ska vara så sablarns dyra dock..
fast om man man är nog händig ska man nog kunna sätta in ett par hörlurar i en vanlig hjälm själv.
har sett killar fara omkring med fastsatta hörlurar i pro-tec hjälmar och dylikt
Jag satte in ett par högtalare (2cm radie) i min gamla brikohjälm, lite pill...men det funka.
Kvadda ett par stora hörlurar, tog högtalarna och limmade fast dem, sydde på ett mjukt nät som en polare hade och drog kablarna bakom "fodret" i hjälmen.
Chrilleus kolla http://www.backcountry.com och sök på Giro, ger väl en ungefärlig prisbild på alla giro hjälmarna. Enligt den där sidan borde inte Bad Liutenant kosta mer än 700-800 kr.. men jag vet inte..
Tips !
köp från USA.Köpte min (fuse) för 7 eller 800 skatte fritt i CA - Squaw Valley.
sen hjälper det ju om man har halva släkten där som kan skicka den till en utan tull,moms osv.