G gluund Ny medlem 2006-09-03 Giro Mx10 eller Giro Bad #1 Giro Mx10 eller Giro Bad vilken e sköönast :P
Maxlson Medlem 2006-09-03 Giro Mx10 eller Giro Bad #2 jag har en mx 10 till salu, den är den skönaste hjälmen jag haft. jag säljer den pga att jag har fått spons. kolla min annons.
jag har en mx 10 till salu, den är den skönaste hjälmen jag haft. jag säljer den pga att jag har fått spons. kolla min annons.