giro shiv

buzzlightyear

Ny medlem
giro shiv
tjena, fick hem min giro shiv idag. den hade goggle strap? jag har då inte sätt en giro shiv med sån. någon magnet värker det ju inte vara häller. hur kommer det sig? köpte den på skistore.

giro shiv
aa ja köpte oxå en giro shiv på skistore o min va oxå med goggle strap:S o inge magnet heller men ja skruvade bara bort goggle strapen för ja har mina goggles under ändå;) men de är fan lite konstigt för på bilden på skistore så är de ju inge strap på bilden:S

giro shiv
aha okej :p tack för svar! kanske är så att det är en gammal modell tänkte jag. och då ska ja fan inte betala 1300 för hjälmjäveln! :O :p aah jo man kan ju skruva bort den, men då blir ju den där knappen kvar ^^ klart man har dom under men står det att det ska va en magnet så skare! :) mailade skistore. får se vad dom säger. m.v.h

giro shiv
såhär skrev han för någon minut sen! :)

"Hej Simon,

Sorry att vi inte svarat snabbt på ditt tidigare mail. Precis hemkommen från Alperna så inte haft möjlighet att svara på mail på ett tag.

Sanningen är att förra årets Shiv hade magnet "strap". Till i år byttes den dock ut mot en "vanligare strap".

Om det inte blivit som du tänkt dig så skicka bara tillbaka hjälmen så kan du välja mellan att få pengarna tillbaka eller om du vill byta till någon annan hjälm.

Hör gärna av dig om hur du vill göra så vet vi. mvh // Fredrik // Skistore.se"

Senast ändrad:
giro shiv
fortfarande lustigt att inte hjälmen på giro.com stämmer överens med hjälmen man köper? :S på bilden står det giro på öronskydden och ingen goggle strap syns. fan va mysko ^^

Tillbaka
Topp