Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jaha, så du menar att tex de som recenserar filmer och så inte får säga att en film är dålig för de kan ju inte göra en bättre film själva?Hasse sa:Så länge man inte gör saken bättre själv så sluta klaga.Baddie sa:Hasse: "gör det bättre själv" argumentet använder fan mina kusiner som är 5 år gamla. Självklart är åkarna ruskigt duktiga men det är ändå i deras händer att det ska hända något med tävlingsutvecklingen. Som sagt sw 10 har körts i flera år och är riktigt trist att kolla på.
//Hasse
hahahahahaha :D:D:D Mer variation på snowboard? Önsketänkande...Cizzi1988 sa:Grymt trist tävling var det! Visst det gjorde snygga tricks men, det räcker med att se samma trick två gånger och inte 24 gånger!
Hoppas på bättre variation imorgon under snowboardtävlingen.
Jepp, önsketänkande. Men jag tror faktiskt de kommer göra fler än två tricks imorgon.stockholmbigair sa:hahahahahaha :D:D:D Mer variation på snowboard? Önsketänkande...Cizzi1988 sa:Grymt trist tävling var det! Visst det gjorde snygga tricks men, det räcker med att se samma trick två gånger och inte 24 gånger!
varför skulle det inte kunna vara mer variation på snowboard?stockholmbigair sa:hahahahahaha :D:D:D Mer variation på snowboard? Önsketänkande...Cizzi1988 sa:Grymt trist tävling var det! Visst det gjorde snygga tricks men, det räcker med att se samma trick två gånger och inte 24 gånger!
Vad är rättNFA sa:Han skulle lätt bytt till 1080 domarna verkade inte gilla kangaroo flip.
För att vi snackar om endast en skida.yeah sa:varför skulle det inte kunna vara mer variation på snowboard?stockholmbigair sa:hahahahahaha :D:D:D Mer variation på snowboard? Önsketänkande...Cizzi1988 sa:Grymt trist tävling var det! Visst det gjorde snygga tricks men, det räcker med att se samma trick två gånger och inte 24 gånger!
Alla gjorde inte sammaJoye sa:var det någon som gjorde rätt? alla körde ju samma trick i alla omgångarna?
Och angående jons känguru så undrar jag om det är det enda tricket han kommer köra i vinter? har han inte haft tid att komma på något nytt?
Aja, kanske var bättre på stadion än det var på tv![]()
Ja va inte HendrikW där han kunde väll ha dömt. Och jag såg svärre sitta i en skön stol, en till dommare!!Sjogras sa:i dn-artikeln står det att det var snowboard-domare, varför är det isåfall snowboard-domare på en skidtävling?
henrik W var med och dömde , speakern sa det iaf där på plats...Fluff1 sa:Ja va inte HendrikW där han kunde väll ha dömt. Och jag såg svärre sitta i en skön stol, en till dommare!!Sjogras sa:i dn-artikeln står det att det var snowboard-domare, varför är det isåfall snowboard-domare på en skidtävling?
ok sorry missa det va nog inne å värmde migBroNze sa:henrik W var med och dömde , speakern sa det iaf där på plats...Fluff1 sa:Ja va inte HendrikW där han kunde väll ha dömt. Och jag såg svärre sitta i en skön stol, en till dommare!!Sjogras sa:i dn-artikeln står det att det var snowboard-domare, varför är det isåfall snowboard-domare på en skidtävling?
Försök komma på ett alldeles eget trick själv då ! Så jävla lätt är det inte!Joye sa:var det någon som gjorde rätt? alla körde ju samma trick i alla omgångarna?
Och angående jons känguru så undrar jag om det är det enda tricket han kommer köra i vinter? har han inte haft tid att komma på något nytt?
Aja, kanske var bättre på stadion än det var på tv![]()