Glatt överraskad!

ErikWibaeus

Medlem
Glatt överraskad!
Listen up Folks!
JibAcademy som har rest runt i sverige å letat åkare på fyra deltävlingar hade sin final i flottsbro i igår (söndags). Jag hade förväntat mig en tävling med ett hopp å en kort rail och en värdelös ledning. nåt litet sponsor tält oxå. Men jag hade fel!
Ja är glatt överraskad över att arangörerna hade satt upp 2 stora tält (Smith Potics), en stor husvagna (X-box) och tagit dit den heliga Red Bull bilen som körs av Henrik. Grymt trevlig ledning, en komentator som själv va ute å körde lite och som visste va tricken hette. Trots tidvis hård vind så lyxkades arrangörerna dra ihop en riktigt intressant tävling. Åkare som Anton Silvola, Florian Weiser och Simon Ax m.fl. närvarade och satte lite guldkant på tävlingen. Pro:sen fungerade som bedömare å ledare för dom 4 åkar katergorierna och gjorde ett bra jobb. Henrik (Red Bull) stog för bra musik å DJ PRAO fanns på plats. Under själva finalen så kom dogge å skissade plattor å bjöd på lite show å intervjuer.
Det ända jag uppfattade som ett minus som gick att påverka var reklam vilmparna som stog "strategiskt" utplacerace i banan. Dessa vajade å irriteradeoss fotografet nått otroligt.
Men man kan ju inte få allt.
Tack JibA ledning för en grym dag!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp