Goggles i New York

Joseph_G

Ny medlem
Goggles i New York
Ska till New York under nyår och är i behov av ett par nya goggles, hur är prisläget och utbudet där? Ska man vänta med att handla tills dess, eller är det ingen större skillnad mot att köpa i Sverige?

Är intresserad av Spy, Oakley, Scott Ransom, Dragon, Eletric och dylikt.

Tacksam för svar!

Goggles i New York
farsan var till New York för 2 veckor sedan och han berätta att det finns oakley affärer lite här och där, sen så har jag en polare som var för nått år sedan att i affären har dom alla goggles med alla linser och modeller du sett pe hemsidan borde finnas dom du letar efter även i scott,dragon osv. Finns allt du kan tänka dig i New York :D gå in på www.oakley.com och sen leta efter butiker i new york ifall du vill ha Oakley sen kna du ju gå in på www.scottusa.com osv och leta på deras hemsidor dom har garanterat en butik eller återförsäljare i New York. sen så är alla Goggles billigare i Usa än i sverige så passa på att köpa : )

Goggles i New York
Burtonbutiken i soho har i princip alla anon goggles, jag köpte mina där. Sen är det bara att kolla efter dealers på de olika tillverkarnas hemmsidor(som nämnts tidigare). Billigare kommer det nästan garanterat att bli, dels för att det generelt är lite lägre prisnivå samt att dollarn är riktigt låg nu.

Tillbaka
Topp