benknackan
Medlem
Goggles med utbytbara linser
Är på jakt efter ett par googles gärna med utbytbara linser. Har ett par nu som är helt värdelösa i alla fall dåliga ljusförhållanden och snö osv. Dessa är ngra billiga WARP googles från stadium med en vad jag tror neutral lins. Så är väl okej när det är soligt men. Aja som sagt hursom är på jakt efter ett par nya googles. Eller framförallt linser som är bra i skitväder, och vill gärna komma undan så billigt som möjligt.
Läst och googlat till mig att det verkar vara smith eller oakley som har utbyttbara linser. Och det jag tittar på nu är ett par oakley o-frame® jet black/persimmon + extra lins för soligt väder. Eller Smith - Goggles Fuse mattsvart med Sensor Mirrorlins + RC36 lins. Då är frågan hur stor är skillnaden mellan de två alternativen och har ni några andra kanske bättre förslag ? Och hur lätt är det att byta en utbytbar lins osv ?
Läst och googlat till mig att det verkar vara smith eller oakley som har utbyttbara linser. Och det jag tittar på nu är ett par oakley o-frame® jet black/persimmon + extra lins för soligt väder. Eller Smith - Goggles Fuse mattsvart med Sensor Mirrorlins + RC36 lins. Då är frågan hur stor är skillnaden mellan de två alternativen och har ni några andra kanske bättre förslag ? Och hur lätt är det att byta en utbytbar lins osv ?
Senast ändrad: