Goggles till sweethjälm

Parkour

Ny medlem
Goggles till sweethjälm
Tja igen allihopa ;)

Började med att jag såg en snubbe i Idre i början av året i parken med en riktigt het hjälm hade inte mod o fråga var han köpt den men hittat den nu " tror ja ;) ".

Har iaf fasstnat mycket för Sweet Trooper fullcutt.. Vet inget om hjälmen kan knappt se skillnad på Halfcutt och fullcut vad e skillnaden? aja iaf den ska vara vit

Så min fråga är vilka goggles passatr bäst till den hjälmen och nästan helvitt oakley ställ. Enda kravet är att de ska vara spegel i gogglesena o matchande form o färg

Bild:
http://www.sweetprotection.com/0302/index.htm

tacksam för svar :)

//Parkour

Goggles till sweethjälm
fullcut: som en heltäckande hjälm

halfcut: med öronlappar, skyddet börjar lite högre

niklas karlström använder ett par oakley wisdoms som verkar funka bra med den hjälmen, prova spy soldiers också, passar till de flesta hjälmar!

Goggles till sweethjälm
karlström kör med sweet rooster har jag för mig inte trooper.. eller han kankse har båda, sista gången jag såg honom åka så var det då roostern han hade med sig hem.. om jag inte missminner mig helt fel.. Dom har han oakley´s wisdom brillor till iaf..

Goggles till sweethjälm
okay tack för svaren vet ni vilken av Rooster eller trooper sitter snyggast och var man hittar återförsäljare till gogglesena och hjälmen?

Tillbaka
Topp