Goggles

illern

Ny medlem
Goggles
Nu är det såp att jag ska ta och spendera minna sista pengar på ett par Goggles.. har ni några tips på snygga och bra Gogglels så är det bara att skriva!

Goggles
beror helt på vad du använder för hjälm. Om dom passar så tycker jag att du ska köpa oakley A-frame. dom är kalassköna.

Goggles
tycker du ska köpa du vet en sådan där strut som man hade på 60-talets när man körde moppe.
Skulle se riktigt ballt ut
tråkig att ha samma saker som alla andra :)

Goggles
om du har stort huvud (som jag) och kör med hjälm(som jag) så tycker jag att du ska köpa ett par scott 89X Pro (röda) dessa är ett prisvärt allternativ då dom bara kostar 500:-..

Goggles
Carrera Runaway. Köpte mina på Intersport för 300:-, kostade 500:- innan. I formen ser de ut som ett par standard ögon, men lite anorlunda design. Riktigt snygga och billiga!

Goggles
Oakley A-frame och andra extravaganser i alla ära, men att lägga mer än 400-500 på ett par goggles är kvalitetsmässigt onödigt. Det är mest för att se "cool" ut... Tänk på att du inte väljer för mörka glas. Polariserat spegelglas är bra, när man är på polarexpedition och kan bli snöblind på tre sekunder. Nä, här hemma i grå-sverige behöver man inte alls mycket toning på glasen. Köp gärna ett par med kontrasthöjande glas. (bra när flatljuset gör att allt ser ut som en vit massa) Det är vad jag tycker. /David

Goggles
Briko Icarus är fräsha! Men Oakly & qs kör med okrossbara linser i deras bågar. Lyckades själv krossa en lins i mina briko för nåra dagar sen och var nära på att få en skärva i ögat. Kör du med spegelglas bör du köpa till gul& orange lins.

Goggles
Nej Nej Nej!!!!!!
köp ett par riktigt grymma googles. här kommer clare superior list of goggles:

1. - okley - A-frame eller wisdom
2. -spyoptic- commet eller BliZZard
3. -Scott- utl/otg unlimited

alla är rynd 1600 :- förurom A-frame och blizzard som går på 1350:-

Goggles
finns många sjyssta modeller, bara att gå ut och prova..

Själv kör jag med:

Spy Orbit
Spy Blizzard
Scott Messenger

dem e goa...

Goggles
vadå tycker ni inte om min lista eller e det bara att ni inte tycker om Oakley.
Köp uniqe glas eller bågar då får ni ju oakleys som ingen annan har.

Goggles
Jag tycker att Smith Regulator är dom klart snyggaste på marknaden just nu.

+Stora
+Passar bra till hjälm
+inte så vanliga
+bra pris 800 kr med spegel (finns i olika färger)

-segelgalset är lite dåligt i viisa ljus

Goggles
köp oakley wisdom..kostar en del men väldigt prisvärda o ch de passar bra till hjälm!!..de är inte så många som har dem!

Goggles
KÖP ETT PAR A-FRAMES, ALLA HAR DEN!