Goggles

• Trådstartare Trådstartare JakeVonRock
  • Start datum Start datum
J

JakeVonRock

Guest
Goggles
Hej

är det någon som har bra tips på ett par schyssta
goggles? 700-1300 kr

Tack på förhand
-snake

Goggles
tack så mycket

är det någon som vet var man kan få tag på ett par
Electric EG1 goggle är de verkligen bra?

Goggles
Oakley a frame dom e toppen. Har ett par själv. Nackdelen är att dom kan vara lite stela och inte sitta helt perfekt när det e kalt. Men när man tar på sig dom, då blir dom varma och formar sig perfekt efter ansiktet. Dom kostar mellan 950kr och 1300kr.

Vigge

Goggles
Äh va fan köp ett par Smith istället! A-frame är snart glömda som nå fjortis glasögon! Men dom e snygga. Fööör snygga! Alla har dom då e det ju inge skoj att ha såna om alla andra polare åker omkring med likadana... Fattar ni?
Annars så finns ju alltid Scott Pro Downhill om det intresserar herrn...

Goggles
smith triad regulator är dom bästa googles jag har kört i. har ett par med svart ram och spegelglas, dom gick på 1000 spänn. Immar aldrig, sitter perfekt med hjälm, inga nackdelar i över huvud taget, inte som jag har märkt iaf.

Goggles
köp anon. Figment, perfekt längd på bandet (hjälm) också sitter dom så förb****t skönt :D Simon Ax kör med såna i VM i Bigair.

svar till jacob-snake: de har för kort band :S men annars tycker jag att passformen är densamma som anon. Figment.

Goggles
Det finns väl knappt dåliga goggles att köpa nu för tiden. Välj den goggle du tycker är snyggast så ska du nog se att den funkar prima, liksom de flesta andra goggles på marknaden. Har du liten penis kan du köpa den dyraste men är du bara ute efter funktionen så räcker 500-600 långt.

Goggles
1300... Då har du nästan råd med Oakley`s senaste modell vad den nu heter. Tänk om de fanns i lite diskretare färger.. Då skulle till och med jag kunna tänka mig dem.

Goggles
spermaharen:
man ska ju precis inte bry sig om "alla" har sådana, vissa posers har ju sånna för att se tuff och proffsig ut. Man ska köpa saker för att tex att det ska bli bekvämt för en, sen kan det ju vara ett pluss om det är snyggt också. Men det första är ju klart på hur skönt dom sitter på en osv. det behöver inte vara det bästa. Det ska vara bra för individen själv.

man blir inte bättre på en sak bara för att man skaffar det bästa grejjerna. Det kan ju va skönt och så. men som fjortis grej är det bara för att se enbart häftigt ut typ

visst kan det vara tråkigt om en massa folk har likadana, men det är ju inte det som avgör. om man bryr sig så kan man ju hitta lika sköna i annat märke.

jacob-snake:
testa dig fram på olika rek. sköna goggles
vilket a-frame kan vara och många andra olika. det finns ju modeller som kostar som fan men bekvämligheten och egenskaperna suger fet dolme! så det bästa är ju och prova på eller läsa många rekomendationer! för att hitta dom perfekta! plus kanske en snygg style på dem
om du vill ha nån goggle som ingen annan har så får du söka bland alla udda märken, som kan ha skön fit med bra egenskaper. sök dig fram
oakley är ju fett rekomenderade för skön fit och style men då får man räkna med att många har sådana...

Tillbaka
Topp