googles med vitt spegelglas?

huttu_84

Medlem
Hejsan!

Jag skulle höra om det är någon som vet ifall det finns googles med vitt spegelglas att köpa.

Tack på förhand

något vitt spegelglas till sökmotorn google tror ja tyvärr inte finns :/ om du menade goggles så skulle ja inte tro att de finns de heller.......

osäker på hur du menar, är det du typ klart glas med spegel yta?

japp man ska inte se in när man tittar utifrån ungefär.. men det finns förmodligen inte men får tacka för hjälpen ändå..

till delta: nja jag vet inte har aldrig sett det innan men hade gärna velat veta om det fanns så man kunde undersöka saken.

När ska människor här på freeride, eller överhuvudtaget lära sig att de heter goggles och inte googles?
Google är en sökmotor på internet, goggles är skid/snowboard-glasögon.

För att hålla mig till ämnet så kan ja väl rekommendera Dragon DX.
Dem finns med vanligt spegelglas samt snygg frame på dom också.

Om du tänker lite själv, hur exakt ser ett vitt spegelglas ut? Det reflekterar ju det som speglas i linsen och med en så ljus lins med spegel skulle den upplevas som den färg som reflekteras. Det blir med endra ord vit om du vinklar ned mot snön, men antagligen upplevs den mest blå eller grå beroende på väder.

Vit lins är antagligen för skadligt för ögat för att vara funktionellt, därav kommer du nog inte hitta ngn.
Silverspegel är nog det närmsta du kan komma!

Snödjup

Tillbaka
Topp