Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och du tänker köpa en GoPro utan att kunna åka högre farter utan stavar? Spendera pengarna på Skid instruktioner istället.skigirl91 sa:Jag har svårt att åka fort om jag inte kan använda stavar. Och dra stavarna i backen på vägen ner
+1Haellgren sa:Och du tänker köpa en GoPro utan att kunna åka högre farter utan stavar? Spendera pengarna på Skid instruktioner istället.skigirl91 sa:Jag har svårt att åka fort om jag inte kan använda stavar. Och dra stavarna i backen på vägen ner
Bland det bästa jag sett. Fy fan vad grym han är.havreboll sa:Planerar du att åka såhär?
Om inte kommer filmerna nästan oundvikligen vara tråkiga för alla utom dig själv och möjligtvis närmast sörjande
Synd att musiken sög, vart tvungen att sätta på beatles i bakgrundenjosh sa:Bland det bästa jag sett. Fy fan vad grym han är.havreboll sa:Planerar du att åka såhär?
Om inte kommer filmerna nästan oundvikligen vara tråkiga för alla utom dig själv och möjligtvis närmast sörjande