GoPro Kamera

Antwaan

Ny medlem
GoPro Kamera
Tja letar efter någon som har bra koll på GoPro Hero 5 Session! Duger den för att filma i minusgrader? med tanke på batteriet och går det att ladda den med powerbank? Eller om ni rekommenderar en annan kamera så tips gärna! har dock en budget på ca 3000..

GoPro Kamera
Alla go pro funkar att filma i minusgrader med, dock så försämras batterikapaciteten en del. Det går utmärkt att ladda en go pro med powerbank! Titta på hero 4 silver/black på begmarknaden så kan du hitta de till riktigt bra pris! De är dessutom bättre än session.

GoPro Kamera
Om jag var du skulle jag satsa på en vanlig gopro hero 5 då den har ju t.ex display där bak. Den ligger dock på 3700 nu men jag tror att priset kommer sänkas under typ black friday.

GoPro Kamera
Hero 5 session fungerar absolut, som alla batterier så kommer den vara lite sämre i kylan men min har aldrig slutat fungera utan att man sätt att batteriet var påväg att ta slut. Går att ladda med powerbank ja men skulle sikta på att skaffa en hero 4 black eller en hero 5 och skaffa typ 3 batterier så klarar man en hel kylig dag. Istället för att vänta att den ska ladda med session 5.

Tillbaka
Topp