gör dina egna goggels

• Trådstartare Trådstartare Jibb_09
  • Start datum Start datum
J

Jibb_09

Guest
gör dina egna goggels
1. Ta en fet träbit o tälj ut en snygg modell.
2. Sno lite plexiglas ur farsans garage o klipp till med en nagelsax.
3. ta superlim för att fästa allt... (passa på att smörja på lite på syskonens skidor).
4. ta bandet från ett cyclop o sätt fast det i kanterna på bågen.
5. skriv med en bläckpenna det coolaste märket som du vet tex "made in taiwan".
sätt på dig dina feta goggels och njut av att alla tittar på dig. =)

good luck... /jibb_09

gör dina egna goggels
Jahahahahaha
fredde din torris,fan gör du nåt själv för att liva upp stämmningen här inne va?

Själv garvade jag nästan läppen av mig när jag såg inlägget.
Jag har gjort ett par träglasögon som matchar min skiddress som jag har karvat ur en gammal tall.
Stelt men graciöst

gör dina egna goggels
Ehehhe, trästavar.Men se då till att du gör dom i Ändträ så att du får ett ringmöster i fibrerna (årsringarna).
Detta gör att hållfastheten och livslängden ökar.

Det är en ball utmaning tror jag.

gör dina egna goggels
Ja, vafan, klart man kan. Man behöver inte dra en silikonsträng bak för hjälmanvändare heller, finns ju som redan, skitbra!

gör dina egna goggels
fan va läckert! ruksigt va taggad jag blev! oh! jag ska nog gå å göra en mössa av en skokartong nu..
men de lät tufft faktiskt..de där me brillerna. KUL!

gör dina egna goggels
appropå trästavar min moster har bambustavar, allvarligt
Gustav vasa hade modärnare stavar...

gör dina egna goggels
Svansen: Det måste jag testa på mina gammla stavar. Kan bli jävligt coolt med typ en helt svart stav med ett rött litet märke på.

gör dina egna goggels
Är det någon annan än jag som kommer till min "Ändra Profil" sida när jag trycker på Jibb_09?

gör dina egna goggels
jibb_09 är numera marer ! kan vi få igång tråden igen med nya design tipps på 07s kommande "home-made" kolektion?

skriv gärna i steg för steg metoden så det är lättsammare för oss att kopiera och sno idén och hinna cykla iväg till patentverket för att inkasera pengarna utan att passera "gå"

Har föresten copyrightat material på mina trägoggles, patenummer ¤234775 tredje moseboken.
så tyvärr alla pengaberoende intersport butikschefer, kom på något eget!

word.

gör dina egna goggels
jag funderar på att göra ett par goggles i gjutjärn, man tar å täljer till en bit trä som man vill ha som ram, klär in ramen i gips, och sedan är det bara att skära upp denna gips form och plocka ut träet, sedan efter detta klistar man ihop gipset å så äre bara å hälla ner flytande järn i detta, när det sedan torrkat så äre bara attt plocka ur dem ur formen, klistra på ett overhead papper på insidan av ramen, skära till en bit säkerhets bälte å limma fast på höger och vänster sida!..

så lätt är de.. gärna fler förslag på lite nytänkange goggles..

gör dina egna goggels
jeppenator sa:
Hjalle_S sa:
jag ska göra egna pjäxor! av marmor, eller kanske lera?
de låter som en ide som head, eller kanske salomon skulle nappa på, skriv till dom å kolla!? du kan tjäna fett me pengar på de asså!!
Du har säkert redan kontaktat head och salomon och sagt att det var din idé, du är så jävla falsk jeppe.. fy fan..

gör dina egna goggels
varför inte bara ta sitt cyklop om man nu har ett istället för att ta sönder det för att bygga ett par kassa brillor...

gör dina egna goggels
träkärna oskar, TRÄKÄRNA!!
att strunta i graninlägget i gogglesen, som man med svullna onda händer täljt ut ur en jävligt kvistig granstubbe importerad från ytterhogdals B-granfält med en slö smörkniv på träslöjdeslektionen, skulle vara som att.... ja.. åka skidor med simfötter!!

tyngden på träkärnan, allehopa där ute

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp