D
Deleted member 80259
Guest
Gör mig av med warpen, begagnad. [board update]
Minidisc? Vad är det? Nu blev jag riktigt intresserad... fungerar det som Burtons ICS-kanaler? Alltså en kanal som bindningarna fästes i med två skruvar och sen kan man skjuta bindningarna längs med hela brädan och på så vis även vinkla om dom...mathiasek sa:Ytan är precis likadan underfelix sa:Schyst! Jag brukar ha problem att fästa mina klistermärken när ytan ser ut sådär så det är bra att du lyckats! Är ytan likadan under bindningen och hur har du fäst bindningen? På första bilden är det fyra skruvar, nu med röda bindningen hittar jag bara en skruv i mitten? Har du borrat ett nytt hål?![]()
Den skruven du ser är den som håller fast en liten platta, skruven sitter fast i mitten av "disken" som håller fast brädan så att plattan inte åker av.
Under denna platta så finns en s.k minidisc. Den sitter fast i brädan med 2 stycken skruvar![]()
Enligt det nya "minidisc" systemet ska bara två skruvar behövas, vad jag hört iallafall![]()
Kan du inte ta en bild under bindningen så man får en överblick av hur minidisc-systemet fungerar? Tror jag skulle förstå lite bättre då.