Göra egen ovansida på skidan.

erneh

Ny medlem
jag har funderat ett tag på om man skulle kunna göra en typ av egen laminering på skidan, det ja funderat på är att ta en sandwichskida och sedan "designa" ett eget motiv att ha på skidan och sedan plasta över det , har lite ideer om hur ja skall gå till väga och sånt , är det någon som har testa detta?

eller så tar du vatten färg så kan du köra med ny design varje dag ;) eller beställer ett par från extrem där du kan göra det utan extra kostnad ;)

MVH

nej då det ska vara gjort på riktigt, såg precis den där extrem saken , men ja hade tänkt göra det som projektarbete haha

beställ av extrem och säg att du gjort det själv. smidigt projekt med bra resultat = mvg i projektarbete. bara ljuga ihop rapporten.

jo det är försig en ide, men jag ha något som ja verkligen gjort själv, och det är som sagt inte bygga skidor jag ska utan bara göra om ovansidan .

det hade vart enkelt o lagt på en tunn film som du designat själv. . men eftersom du ska ha det i projektarbete kanske det ska vara lite mer omfattat? annars så är det ganska enkelt bara gå o snacka me nått tryckeri! =)

Du måste ha ett lager p-tex på det du tryckt/målat för att det ska hålla i något värt att räkna i timmar.

Tillbaka
Topp