göra på sommarn??

jens_ekstrom

Ny medlem
göra på sommarn??
tja..
nu börjar ju skidsäsongen ta slut så nu undrar jag vad man kan hitta på när man inte längre kan åka lagg...
ska minst en vecka i stryn och åka men va ska man annars göra??? å nå sommarjobb får man ju inte heller...
//jens

göra på sommarn??
Jobba, ta det lugnt, bada, cykla, skejta, inlines, va med polare, vattenskidor, wakeboard, tälta, sitta vid datorn, hoppa studsmatta, sova, träffa brudar, festa, campa, fiska, bygga lådbil, valla skidorna, klippa gräs, fjällvandra, siljaline, åka utomlands, hoppa fallskärm, bungyjump, liseberg, grönalund...

göra på sommarn??
KITESURFA!!!!!!!!!!!!!!!

det absolut roligaste man kan göra. Man har ju fixat hela utrustningen så det är bare att åka så fort det kommer vind!!!!!

göra på sommarn??
Sommaren är till för att åka ut i skärgården, dricka en massa öl medan man ligger på nån skön sandstrand. Envisas man att vara bland betongen så är ju inlines ett trevligt alternativ :)
Ser framemot sommaren otroligt mycket i alla fall!

/ Finnudin

göra på sommarn??
Ni har missat det viktigaste av allt (tror jag), segling! Finns inget som liknar skidåkning mer enligt mig. Förhållanden som hela tiden ändras, riskfaktor m.m. m.m.

göra på sommarn??
Eller så åker maan till indonesien och surfar så många veckor man kan få ledigt. Du får ju inget sommarjobb säger du, så om du är rik finns ju alla möjligheter i världen. Har du inga pengar är det värre...

göra på sommarn??
en grym sak jag har sett är: Om man har en brant grus
eller ler backe kan man ta ett par as gamla skidor och
åka lite skidor. det bliir inte så många åk eftersom
skidorna går sönder.

göra på sommarn??
åka bmx o slå ihjäl sig typ, eller så kan du leka galning som hoppar mellan hustak o så...

göra på sommarn??
tack för alla tips...
studsmatta funder jag på å köpa men vet ej vad dom kostar och vart dom finns....
bmx och skate verkar också grymmt men de är ingen som åer de där ja bor å de är trist å åka själv...
cross körde jag förra sommarn men den blev stulen i höstas, så de var ju lite synd....
men tack //jens

göra på sommarn??
Kör aggressive inlines...det är en bra kombination me skidåkningen. Man får balans och blir bra på att "raila"

göra på sommarn??
Sticka ut och springa och bygga upp konditionen går ju alltid eller så köper man en studs matta och tränar på olika trick som man vill sätta till vintern tills man är alldeles safe på dom så blir det lite lättare att göra dom i alla fall! Eller så åker man upp till alperna och är där i nån vecka och får njuta av vintern mitt i sommaren

Tillbaka
Topp