Göteborg Railjam

Göteborg Railjam
Välkomna till den första upplagan av Göteborg Railjam! Detta är en öppen Snowboard & Skidtävling mitt i centrala Göteborg. Tävlingen välkomnar såväl killar som tjejer i alla åldrar och nivå på åkning.Tävlingen hålls utanför Burtons Showroom på Kyrkogatan 4 i samband med deras provkollektionsutförsäljning Lördagen den 25 Oktober.

Vi ger er en fantastisk möjlighet att uppleva vintern något tidigare än normalt, samt få utlopp för din abstinens för kommande vintersäsong.
Efter tävlingen så vill vi bjuda er till gala, filmpremiär & en sjudundrades fest med Nitro & Secondhands på Gamle Port vid Kungsportsplatsen. 18år och Gratis entré kl 20-22.00.

Tävlings Anmälan sker på plats kl. 12.00 och anmälningsavgiften är 50Sek
Railsen kommer att stå klara att börja köra på runt 10.30 och vi håller på fram tills strax innan 15.00 så att alla som ska till filmpremiären på adams inte missar något

Varmt välkomna

http://www.facebook.com/inbox/#/event.php?eid=45032120070&ref=mf

Senast ändrad:
Göteborg Railjam
Vi är kanske ett gäng från vétlanda som funderar på att åka upp :P men är de långt ifrån centralstationen och hur länge håller de på ??

Senast ändrad:
Göteborg Railjam
allt kommer stå klart så man kan börja köra vid 10.30 sen startar vi tävlingen vid 12.00 å slutar ca 15.00 sen kan man stanna kvar och fortsätta köra om man vill. vi tar bort allting vid 5 ungefär

Göteborg Railjam
det är inte så långt från central stationen. det är gång avstånd men om man inte är så hurtig är det bara att ta spårvagnen från centralen till domkyrkan så är du framme!

Göteborg Railjam
Typiskt att man skriver högskoleprovet då:( Hade vart roligt att vara med när det för en gångs skull händer något i skidväg i Göteborg.

Göteborg Railjam
Någon som behöver skidor att raila med har jag ett par gamla mittmonterade scratch BC av smalare modell med rejält slöa kanter och en undersida som är håligare än en schweizerost till salu! Skicka ett medelande så tas de med till stan i helgen!

Göteborg Railjam
jag och tre polare kommer och bygger oxå! Conny mannen snacka dock om att vara nere kl 8:S? men det behövs väl inte då?

Snödjup

Tillbaka
Topp