Grand Slam i sälen?

vougga

Ny medlem
Grand Slam i sälen?
Hej,

Tänkte åka upp till sälen tors-sön och dra en Grand Slam nu kommande veckor. Schemat ser ut såhär:

Tors:
Bil: sthlm-kläppen (stuga i kläppen)

Fre:
Parkshredd a la tandådalens superpark.

Lör:
Parkshredd a la pinkpark lindvallen

Sön:
Parkshredd a la kläppen snowpark.
bilfärd hem- kläppen-stockholm.

Någon som gjort nå liknande förut? Borde jag skippa tandådalen och lindvallen o bara köra kläppen? Är jäkligt tänd på en grand slam dock..

//anna

Grand Slam i sälen?
Hur/varför innefattar det 3 grejer? Innom tennis där uttrycket kommer ifrån är det 4 touneringar som skall vinnas, likadant innom golfen.
Som jag tolkar ditt "grand slam i Sälen" så borde det ju vara att besöka alla destinationer där, oavsett storlek på park...

Grand Slam i sälen?
Magngan sa:
Hur/varför innefattar det 3 grejer? Innom tennis där uttrycket kommer ifrån är det 4 touneringar som skall vinnas, likadant innom golfen.
Som jag tolkar ditt "grand slam i Sälen" så borde det ju vara att besöka alla destinationer där, oavsett storlek på park...
just för att ?golfen? och ?tennis? eller vad du nu kallar det inte finns i min värld...

Grand Slam i sälen?
vougga sa:
Magngan sa:
Nu missade du ju Stöten....
En grandslam innefattar 3 grejer, inte 2, inte 4, utan 3. Dessutom kan väl inte stötens park inte mäta sig med ovanståendes?

//anna
vougga sa:
just för att ?golfen? och ?tennis? eller vad du nu kallar det inte finns i min värld...
fast om det nu inte är så i din värld så kanske du borde döpa det till något eget också? :/

Allt beror väl dock på vilka man är och hur stora hopp / features man faktiskt har glädje av att köra .

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp