Gratis Inlines proffs film - Not a lifeboat

superunknown

Ny medlem
Tja:D

Billy kostka tog på sig jobbet och gjorde en gratis inlines film

måste säga att han har gjort ett sjukt bra jobb:D älskar filmen

propps för grym filmning, redigering, åkning och bra komprimerat:D

http://billykostka.com/ -> Download full qt -> save as/spara som
öppna filen med winrar, öppna notalifeboatqt mappen och zippa upp filen längst ner

100% laglig och det är nog många som har glädje av att se den så lås inte tråden

Uppdaterad länk nu

Glädje till 110%

Senast ändrad:
Bra redigerat, med undantag av det kan bli lite rörigt ibland, dock inget som är störande. Bra filmat, men framför allt, grymt åkt. Många större namn är med.

Helt klart värd att se oavsett vad du tycker om inlineåkning

Bra redigerat, med undantag av det kan bli lite rörigt ibland, dock inget som är störande. Bra filmat, men framför allt, grymt åkt. Många större namn är med.

Helt klart värd att se oavsett vad du tycker om inlineåkning

sjysst film som fan!
grymt snyggt filmat och redigerat! grymt med att de ser gammalt ut.. ger så jävla mycket!

bra åkning också.. dom kan sina grejjer!

efter jag såg den igår va jag tvungen att gå ut å åka:D bara för de försov jag mig å kom lite sent till skolan:) gangster

Senast ändrad:
Tycker de lyckas alldeles perfekt med att förmedla känsla. Bra film och bra initiativ.

Fyfan vad grym film asså :P, Det bästa är ju att den är gratis och ändå bättre än Vg20 enligt mig :).

Dajvid sa:
Fyfan vad grym film asså :P, Det bästa är ju att den är gratis och ändå bättre än Vg20 enligt mig :).
bättre än vg20 är den ju helt klart, kan bero på att vg20 är gammal åxå:) + att jag tycker videogroove gör ganska dåliga filmer över huvudtaget:P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp