AnnaCham Ny medlem 2006-11-16 Gratisresa till Cham den 15 dec! #1 Om du har korkort o kan va i Sthlm den 15 dec ar du hjartligt valkommen o folja med! Hela resan ar som sagt betald! /Anna
Om du har korkort o kan va i Sthlm den 15 dec ar du hjartligt valkommen o folja med! Hela resan ar som sagt betald! /Anna
B BigAir Guest 2006-11-16 Gratisresa till Cham den 15 dec! #2 Oh herregud villket erbjudande! Tror du kommer få många som vill med, så ta inte första bästa utan välj ut den du tycker verkar trevligast. Får man fråga varifrån du fått resan? Senast ändrad: 2006-11-16
Oh herregud villket erbjudande! Tror du kommer få många som vill med, så ta inte första bästa utan välj ut den du tycker verkar trevligast. Får man fråga varifrån du fått resan?
Mangeeeee Ny medlem 2006-11-16 Gratisresa till Cham den 15 dec! #3 likanr denna tråd :P https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=32869
S sunsole Ny medlem 2006-11-16 Gratisresa till Cham den 15 dec! #4 Låter som ett himla bra erbjudande! Senast ändrad: 2006-11-16