Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
GRESSONEY <-> Milano Malpensa (början av mars)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 1097205"><p>Jag har också tagit tåget till Point Saint Martin sen buss till Gressoney, dock försvinner en hel dag så tveksamt om ni vill göra det på en vecka. Försök åka med någon transfer eller hyr bil och hoppas på bra väder.</p><p></p><p>När det gäller off-pist, köp guideboken Polvere Rosa av Andrea Gallo, det finns mer åk i den än man hinner med! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 1097205"] Jag har också tagit tåget till Point Saint Martin sen buss till Gressoney, dock försvinner en hel dag så tveksamt om ni vill göra det på en vecka. Försök åka med någon transfer eller hyr bil och hoppas på bra väder. När det gäller off-pist, köp guideboken Polvere Rosa av Andrea Gallo, det finns mer åk i den än man hinner med! :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
GRESSONEY <-> Milano Malpensa (början av mars)
Tillbaka
Topp