Grunderna för Photoshop CS3

oj, det blir mycket att skriva.. vad vill du göra med bilderna?

bara ändra lite färger, kontraster och sånt? eller är de nått avancerat du vill göra?

det bästa är att lägga in en bild, sen bara prova att klicka på allt och använda alla verktyg, tillslut lär man sig det mesta av sig själv efter att man provat sig fram!

annars kan du söka på Photoshop CS3 toutorial på google så lovar jag dig att du får fram lite användbara saker ;)

jeppenator sa:
oj, det blir mycket att skriva.. vad vill du göra med bilderna?

bara ändra lite färger, kontraster och sånt? eller är de nått avancerat du vill göra?

det bästa är att lägga in en bild, sen bara prova att klicka på allt och använda alla verktyg, tillslut lär man sig det mesta av sig själv efter att man provat sig fram!

annars kan du söka på Photoshop CS3 toutorial på google så lovar jag dig att du får fram lite användbara saker ;)
jag vill bara ändra lite färger och kontrast ! inget avancerat ..

gå typ under bild>justeringar eller vafan de heter sen äre ju bara att välja i menyn va du vill göra

TheFibretech sa:
http://www.moderskeppet.se/grunderna/play/intro/

där har du allt du behöver. Flera timmars grunlärande av en riktigt photoshop lärare i en riktigt studio helt gratis! Du kan ladda ner texthäften och provbilder.
Har börjat kolla verkar vara riktigt bra
Tack så mycket

sök på google! de finns så många varianter. man kan använda kurvor, nivåer och brightnes and contrast till att ändra kontrasten. färger kan du klicka ctrl+b eller u. men bäst är att du testar själv eller

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp