Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nyberg kanske?simpyz sa:är det en gammal film på abbe nyberg eller ? vad heter han i efternamn ?
såg du vad jag skrev? eftresom han var 11 trodde jag inte att det var abbe nyberg -.-JalleKalle sa:nyberg kanske?simpyz sa:är det en gammal film på abbe nyberg eller ? vad heter han i efternamn ?
Jag har, och visste att han inte var 11. Så jag tänkte att det var en gammal film eller en annan skejtare..bamsen94 sa:har du aldrig hört om abbe nyberg?? han äger skatar för oneoff
Han är 18 nu:p född 1991!:P på den där filmen var han nog 15Schulle sa:Även om han nu är 13 så va han fan sjukt skillad när han var 11!
Okejmart1n sa:Han är 18 nu:p född 1991!:P på den där filmen var han nog 15Schulle sa:Även om han nu är 13 så va han fan sjukt skillad när han var 11!
Okej då vet jag..... Jag hade aldrig hört talas om han iafTwelvee sa:existenz funkar för oss andra också, och de flesta vet nog redan vem abbe ärmen grym är han