M
Maaatti
Guest
Grymmt bra flipp!
Den här killen tycker jag har sjukt bra flipp 
NEj det kallas KnäpphetGurra sa:Ojoj .. Det kallas övning..?
NEj det kallas KnäpphetGurra sa:Ojoj .. Det kallas övning..?
ABSOLUT INTE på marken! Det är rätt bra fjong i en sån matta.cLindstrom sa:Seriöst 00:31 in i klippet ser det ut som han övervinner tyngdkraften så att säga (vilket är omöjligt) Ser ut som om han stannar upp i luften mitt i rotationen. Helt sjukt. Han sätter triple på marken och än har vi inte sett en perfekt stompad trippel i parken.
jora.. kör man sånna där flickisar å grejjs innan så flyger man kan ja lova. !Hjalle_S sa:ABSOLUT INTE på marken! Det är rätt bra fjong i en sån matta.cLindstrom sa:Seriöst 00:31 in i klippet ser det ut som han övervinner tyngdkraften så att säga (vilket är omöjligt) Ser ut som om han stannar upp i luften mitt i rotationen. Helt sjukt. Han sätter triple på marken och än har vi inte sett en perfekt stompad trippel i parken.
Men som jag ser det så ser filmen ganska gammal ut, och min morsa är gammal gymnast å hon sa att på den tiden hon körde så va mattorna typ 10 ggr sämre studs i än vad de är i dem nu.Hjalle_S sa:ABSOLUT INTE på marken! Det är rätt bra fjong i en sån matta.cLindstrom sa:Seriöst 00:31 in i klippet ser det ut som han övervinner tyngdkraften så att säga (vilket är omöjligt) Ser ut som om han stannar upp i luften mitt i rotationen. Helt sjukt. Han sätter triple på marken och än har vi inte sett en perfekt stompad trippel i parken.
Det fattar väl jag också, klart att det är någon slags form av matta under men det är ju inte som att hoppa studsmatta eller hur?Hjalle_S sa:ABSOLUT INTE på marken! Det är rätt bra fjong i en sån matta.cLindstrom sa:Seriöst 00:31 in i klippet ser det ut som han övervinner tyngdkraften så att säga (vilket är omöjligt) Ser ut som om han stannar upp i luften mitt i rotationen. Helt sjukt. Han sätter triple på marken och än har vi inte sett en perfekt stompad trippel i parken.
Haha, några som är avundsjuka märker jag...whaat sa:jupp juppPhiliip sa:vilken idiot!
Fan ska tråden låsas för? Idiotn0m1z sa:
för det fi´nns en tråd för oficiella filmklipp!Robbott sa:Damn! Han trotsar ju verkligen gravitationen ser det ut som.
Fan ska tråden låsas för? Idiotn0m1z sa:
hahhahahhaha ja fy fan hon låter inte liiite KÅT heller feeeeta stöönen ju!! hahhaha :DKruxeliduX sa:hahaha.. De låter som att nån är lite småkåt i bakgrunden :D hahaha
sjukt att han stanna upp i luften.
helt stört!cLindstrom sa:Seriöst 00:31 in i klippet ser det ut som han övervinner tyngdkraften så att säga (vilket är omöjligt) Ser ut som om han stannar upp i luften mitt i rotationen. Helt sjukt. Han sätter triple på marken och än har vi inte sett en perfekt stompad trippel i parken.