Grymt Anja!

Grymt Anja!
Hon har sjukt bra psyke... Sådan jävulskt dålig säsong hon haft, och sen den här vändningen... Det är nästan så att man kan tro att hon slutat åka på Salomon! Det var säkert ett par dekaltrimmade Atomic hon körde på! ;-)

Grymt Anja!
riktigt starkt av henne att vinna på den skit säsongen hon har haft men serri palla att skylla på utrustningen..

Grymt Anja!
hon är fet som en flodhäst,

kan dock vara endel muskler, iaf i låren :D

Grymt Anja!
Anja Persson är en jävla diva som alltid skyller ifrån sej när det går dåligt för henne, kan vara tex att hon har fel på lilltån! (lite överdrivet) och när det går bra så är hon helt plötsligt i sin bästa form genom tiderna. FLESKIG SOM EN VAL!

Grymt Anja!
Fy fan va glad jag blev när jag såg det i tidningen imorrse!!! Hade inte haft mjölighet att se tävlingen eller nånting, och så trycker snubbarna på Götebrogs centralstation på en en såndär tidning som man bara vill slänga, och vem är på framsidan om inte Anja. Klockrent.
Visste att hon skulle rycka upp sig, och det var väl självklart att det skulle bli till VM, och hemmapubliken. 4 grenar kvar, så det återstår att se om hon glider vidare på denna vinsten.

Heja Anja!

Grymt Anja!
Visst är hon lite väl FET, men hon slår ju trots allt världseliten, grymt!

VM-Guld!

Grymt Anja!
Anja är bäst. Tror inte att det är så mycket fett på hennes kropp. Snarare muskler.

Grymt Anja!
.

Jag har sett Anja i verkligheten vid ett flertal tillfällen på bosön där hon tränar ibland.

Snödjup

Tillbaka
Topp