Guldpjäxan 2009

Guldpjäxan 2009
NUMMER 6 NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER 6NUMMER NUMMER 6NUMMER 6

älskar dom pögarna :)

Guldpjäxan 2009
TFJ! Vet inte vilket nr eller vad de heter, och orkar inte kolla men de va sjukt br!

Guldpjäxan 2009
TFJ! Vet inte vilket nr eller vad de heter, och orkar inte kolla men de va sjukt br!

Guldpjäxan 2009
core ;) Kims bailszz är <3333 Åsen mina bails är OK! Carl bailar inte så mkt dock :(

Ärligt så var många filmer riktigt feta!!! typ magic, fancytastic lr va den hette, dom TFJ typ, Joakinfilms m.m. men samtidigt blev många lite småtråkiga pga dryg musik... Men filmning och redigering var överlag SJUK iår!

Senast ändrad:
Guldpjäxan 2009
film nr: 9 är klart bäst. GRYM redigering och fet åkning ;)

Runans skidpatrull är också bra :D

Senast ändrad:
Guldpjäxan 2009
De 10 finalisterna är…

Cool skiing - Niklas Karlström

A fantastic world - Hampus Edwall

Chronologically - Tim Forsström Jacobsson

Core - Johan Olsson

Magic - Andreas Olofsson

Ekomovie - Andreas Axelsson

I skuggan av the best of the best - Peter Warnberg

The great search - Fredrik Bois

Playground - Kristofer Fahlgren

White Label Entertainment - Cleas Lind

Guldpjäxan 2009
JakobJ sa:
jag tycker fancytastic också borde gått vidare!
Håller med där, i mina ögon var den avsevärt bättre än tex I Skugga av the best of the best. Men jag antar att juryn hade någon anledning, för det är ju inte direkt vem som helst som sitter och dömmer den här tävlingen!

Tillbaka
Topp