S Studsmattayo_2 Ny medlem 2011-04-06 Guldpjäxan finalister #1 Dom tio finalisterna i guldpjäxan har nu släppts http://www.tvare.se/gp.html
U user93315 Guest 2011-04-06 Guldpjäxan finalister #2 Vad spännande! Ska genast kolla om den jag tipsade att tävla platsade som finalist. Japp videon platsade där, då hade jag lite koll i alla fall om vem som har videoredigeringstalanger från freeride. Synd att mitt andra tips Felix aldrig ställde upp. Vem mer representerar Freeride bland finalisterna, vet någon? Senast ändrad: 2011-04-06
Vad spännande! Ska genast kolla om den jag tipsade att tävla platsade som finalist. Japp videon platsade där, då hade jag lite koll i alla fall om vem som har videoredigeringstalanger från freeride. Synd att mitt andra tips Felix aldrig ställde upp. Vem mer representerar Freeride bland finalisterna, vet någon?
T_sedlacek Ny medlem 2011-04-06 Guldpjäxan finalister #7 That's what friends do, fullkomligt underbar!
J jhei Ny medlem 2011-04-06 Guldpjäxan finalister #9 tyckte alla va rätt kassa faktiskt! om man jämför med tidigare år...