gustavsberg mini jam

• Trådstartare Trådstartare pizzaaugust
  • Start datum Start datum
P

pizzaaugust

Guest
gustavsberg mini jam
Såhär innan snön försvinner så var vi tvungen att passa på att filma lite granna,
detta är från Gustavsbergbacken, 21 november,

den jätte fina editen e gjord av alexander fjellström.
åkare:
Alexander "pjuk" fjellström
Mattias "matte yo" edholm
Adam "titlest" namnös?
Anton "känd från regnrocken fotot" vallin
Frej "gay-frej-tjej-hej.dej-mej-pastej-grejj-osv" jönsson
simon "gay=glad" bäckman

och filma gjorde jag:D.

tror de va alla.

Senast ändrad:
gustavsberg mini jam
Bra åkning,
första vinkeln var bra men kunde räckt till 2 eller 3 hopp,
sen när du bytte vinkel börja det tok skaka.
Nämnde jag bra åkning?

gustavsberg mini jam
haha men jag ville stå uppe o filma så jag fick prata lite med åkarna mellan åken,
sen vart de kallt o kameran hade svårt o följa med.
och kameraman e jag nog inte heller:D.
pussar

gustavsberg mini jam
Bra åkning, trist med samma vinkle nästan hela tiden.
ganska kass kvalitet.
men ändå en ganska ok film.
har ni snö i gb?

gustavsberg mini jam
Matt3 sa:
ganska kass kvalitet.
har ni snö i gb?
gb = gustavsberg. i östersund.

ALXX jag körde inte för jag hade ingen skjuts dit o orka skidor på bussen. ska nog åka idag.

gustavsberg mini jam
Pizzaaugust sa:
Matt3 sa:
ganska kass kvalitet.
har ni snö i gb?

ALXX jag körde inte för jag hade ingen skjuts dit o orka skidor på bussen. ska nog åka idag.
Här snackar vi bortskämd norrläning alltså, jag och nästan alla andra stockholmare som åker gör de komunalt. Jag drar hem från skolan langar på alla kläder packar väskor o stressar först t bana sen pendel sen buss... norrläningar som ska va så hårda o tuffa skotergrabbar.. pallar inte bära skis på bussen (haha)

gustavsberg mini jam
nice film, förövrigt rekomenderar jag er att gå in på www.gnaa.us klicka er sedan in på members så får ni se något kul

Senast ändrad:
gustavsberg mini jam
fan va den ändra fokus hela tiden:P

blir de en till film inspelning i kväll eller??

gustavsberg mini jam
SHIT!!! dom ungarna va sjuuuka.. så clean stil på snubben i grå/svart jacka.. älskar hur han åkte sw... å sw 720 va JÄVLIGT fet.. fan de känns som att man får motstånd i backen i vinter..

peace

gustavsberg mini jam
ALXX sa:
Pizzaaugust sa:
Matt3 sa:
ganska kass kvalitet.
har ni snö i gb?

Här snackar vi bortskämd norrläning alltså, jag och nästan alla andra stockholmare som åker gör de komunalt. Jag drar hem från skolan langar på alla kläder packar väskor o stressar först t bana sen pendel sen buss... norrläningar som ska va så hårda o tuffa skotergrabbar.. pallar inte bära skis på bussen (haha)
så går bussen här typ en gång varanan timme på kvällen, för att sedan ändå få lunka en bra bit för att komma till backen.. t-banan går väll regelbundet med bara några minuters intervaller?

gustavsberg mini jam
marer sa:
ALXX sa:
Pizzaaugust sa:

så går bussen här typ en gång varanan timme på kvällen, för att sedan ändå få lunka en bra bit för att komma till backen.. t-banan går väll regelbundet med bara några minuters intervaller?
saaant marer vet,

gustavsberg mini jam
frejj du ger dom ingen chans för att göra lika cleana trick som du :[) kommer snart å kör i GB när de kommer snö...då de fanns snö fick jag bara tillfälle att göra en 3.a me brädan i jävla mini hopp :'(]

Tillbaka
Topp