Gymnasium , kom ni in ?

Ringstad

Ny medlem
Gymnasium , kom ni in ?
Tjena skulle vara kul om alla -92 , eller äldre också, kunde skriva ifall dem kom in på gymnasiet , alltså preliminärt. Skriv vad intagningen var och vilken skola . Och ifall ni vill era egna poäng !:) Och självklart om ni kom in ! :)

Själv sökte jag ellinjen i gbg , va 200 i intagninspoäng och jag har 235 poäng :)

//Ringsta

Senast ändrad:
Gymnasium , kom ni in ?
Jag sökte hotell och resturang i åre ! Kom in premilenärt och det var 225 som intagningspoäng , jag gick ut med 200 ! Men jag tror jag kommer in !

Gymnasium , kom ni in ?
Teknikprogrammet på Nacka gymnasium, intagningspoängen var 255 och jag gick ut med 295! yeah!

Gymnasium , kom ni in ?
jag sökte till malung, men inte fan skulle min snåla kommun betala inte. nejnej, kan ju vara onödigt. hade dom betalat hade det troligtvis blivit att flytta till hösten ...
så nu blir det teknik - innovation och design hemma i skellhell. ....

Gymnasium , kom ni in ?
200 poäng till el-linjen? shit :P den ligger på värsta lite här (: jag ska gå samhälle ekonomi det var 190 medel betyg annat sa dom inte... jag har 190 också
(i sundsvall)

Senast ändrad:
Gymnasium , kom ni in ?
det var ett tag sen jag sökte!
men jag sökte till hotel och resturang utbildningen i åre.
medeln på intagningspoängen var ca 200p och jag hade 110p

och dem som kom in i åre kommer få den skönaste utbildningen i hela sverige

Gymnasium , kom ni in ?
Ringstad sa:
Tjena skulle vara kul om alla -92 , eller äldre också, kunde skriva ifall dem kom in på gymnasiet , alltså preliminärt. Skriv vad intagningen var och vilken skola . Och ifall ni vill era egna poäng !:) Och självklart om ni kom in ! :)

Själv sökte jag ellinjen i gbg , va 200 i intagninspoäng och jag har 235 poäng :)

//Ringsta
Synd bara att du kommer ångra ditt val.

Gymnasium , kom ni in ?
Hej

Jag har kommit på på Invandrar-IV då mitt talspråk har lite problem. Eftersom mina poäng är relativt låga var det meningen att jag skulle gå på samhälls, men mina lärare hade tydligen rekommenderat kommunen att jag behövde extra stöd med mitt talspråk och nu hamnade jag där.

Jag vet inte om jag kommer klara det här, känns som att jag blir enda svensken. Jag har ju trots allt bara lite fel på talspråket, annars är min svenska helt godkänd. Är det här något dom gjort bara för att jävlas med mig? Ska jag härda ett år, kanske jag får nya vänner? Eller ska jag protestera, söka om eller fråga varför det blev som det blev...?

Känner mig rätt nere just nu... hade typ tänkt mig en framtid inom elektronik, typ ellinjen eller något också blir man nedtryckt på det här viset. Fan.

Kan man typ köpa elektronikböcker och plugga det vid sidan om?
Sägs att det annars är ett rätt slött tempo på i-iv, och då kan jag ju förbereda sig inför omsökningen nästa år enom att plugga det men egentligen vill. Så blir man bäst av 93;orna då -fast å andra sidan. Hur kul är det att vara enda 92;an i en 93-klass? Någon med erfarenhet?

Gymnasium , kom ni in ?
jag kan in på mitt försthandsval, wwi på tibble
intagningsgränsen var 200 poäng och jag hade 245 så det var fätt :)

Gymnasium , kom ni in ?
Sökte till Vännes jibbgymnasium, kom in dära men känner att det är bättre förutsättningar här hemma så det blir samhälls här hemma där intagnings poängen var 220 och jag hade 235.

Gymnasium , kom ni in ?
Sökte till Vännes jibbgymnasium, och kom in!
Inriktning handels

Gymnasium , kom ni in ?
intagningsstatusvb6.jpg

Mina poäng: 170p
Första val, Media: 175p (höjjdes med 5p), 9onde reserv.
Andra val, Media NTI: 180p, 9onde reserv.

Som ni ser kom jag inte in på någonting.
Vettefan vad man ska göra nu.. blir bara så less på allt.
En utbildning kan ju vara jävligt bra och ha, FUUUUCK!

Gymnasium , kom ni in ?
Hogizz sa:
http://img240.imageshack.us/img240/9063/intagningsstatusvb6.jpg

Blir skola i vännes efter sommaren men jag kom in på NTI så du kan få min plats Hööööööööööööööögizz :)

Gymnasium , kom ni in ?
KevinHolmbom sa:
Hogizz sa:
http://img240.imageshack.us/img240/9063/intagningsstatusvb6.jpg

Blir skola i vännes efter sommaren men jag kom in på NTI så du kan få min plats Hööööööööööööööögizz :)
GÅ INTE NTI! DET SUGER!

Gymnasium , kom ni in ?
pIsraelsson sa:
jag sökte till malung, men inte fan skulle min snåla kommun betala inte. nejnej, kan ju vara onödigt. hade dom betalat hade det troligtvis blivit att flytta till hösten ...
så nu blir det teknik - innovation och design hemma i skellhell. ....
samma för mej, kom in på järpen - vinterakro, men eftersom att komunen inte palla betala så får jag gå i nån jävla babbeskola här i stockholm :(

Tillbaka
Topp