håhåh snart öppanr skid säsongen

The_Evil_One

Ny medlem
snart e det dags att svicha runt i backarna igen åhå jag längtar så tills ÅRE öppnar igen F___n va kul det ska bli

Ok. Nu rättar jag min mening lite då: Det är så att skidsäsongen börjar och skidorterna öppnar. Inte skidsäsongen öppnar.

Så. Bra va? Hähä...

Ja, ni. Men Åre är väl (som det stavas) inte så spclt skojigt i början av säsongen? Ingen riktig snö är skit.

Jag vete fan hur det där jävla ordet stavas. Är inte väl, t.ex att nånting gick väl... ähh... fan, jag går och sätter mig i en soptunna och filurar lite på det där...

spelar det nån roll ni fatta ju..........

och desutom jag var tröt, halv sov osv...

Åre e best i början av sesongen inga turister som förstör backarna så man an ta Olympia på nåra minuter full fart.

då e det som roligast
(så länge man inte ramlar)

har redan börjat här nere i barnbackarna runt sälen/idre!! men det är så många trikååkare som ska träna så man kan inte göra nått..va ut i förmiddags och åkte lite men sen plogade tränarna upp banor så det gick inte att åka tillslut... synd det där med oseriös skidåkning!!! peace

Duved öppnade igår men bara halva delen av hamrebacken men snön var bra och fick ändå några sköna premiäråk idag!

jag gillar verkligen kritiken folk får här på freeride... Det gäller att passa sig när man skriver, och för guds skull glöm inte att renskriva!! Då kan det vara kört...

wäll wäll... see ya

aaa... haha... man är lite skrajj när man skickar iväg ett inlägg. Man vet aldrig hur folk tänker här på freeride.

asså både väll och väl är rätt stavat men jag tror att han menar vell men det är ett ungdomligt spåk som inte finns i ordboken. han kanske menade vall eller ball hur fan ska jag vet :P

kungsberget öppnar inte förrän om en månad-fan- men sen kommer man väl va där varje helg. ska till åre i vinter oxå

jag skojar inte fredrikB :-) Pluggar i Ahmedabad, Indien nu och ska upp till Gulmarg, Himalaya (högsta höjd 4138m) i norra Indien senare i december och klämma lite lagg.

I Februari flyttar jag till Ryssland och ska då till Mt.Tcheget med fallhöjd 1540m och leka.

Låter spännande med skidåkning i Indien och Ryssland, du har möjligtvis inga länkar, bilder eller liknande där man kan se lite hur det är?

DeathStorm > Om du är halv så tycker jag att det är duktigt av dig att över huvud taget kunna trycka på tangenterna. Blev du klyvd på längden eller på bredden?

Men är det verkligen så skoj med konstgjord snö. Det är väl det de kör med där så här i början. Tacka vet jag Tänndalen som brukar ha mest snö i Sverige i början av säsongen. Det är bara det att folk inte fattat det än. Det är synd för då har inte alla backar öppet. Hamra blir rätt uttjatat efter ett tag. I Åre kan man väl dessutom inte åka på så många ställen under början av säsongen. Det är så mkt som är stängt tom. i januari.

Mmmm... håller med. Tänndalen är ett grymt ställe om man vill ha mycket natursnö. Det brukar snöa flera meter där varje säsong.

mycke till skidåkning de e då.....

men alla fall i början av åre sesongen e det inge SOPOR i backen som tar hela backen på sig att svänga så det e bara att dra på så mycket som man vågar...

och till dig din jävel som försöker förolämpa mig så säger jag JOBBA HÅRDARE PÅ DET jag tar itne åt mig av så enkla saker du måste vara bra mycket smartare för att lyckats

Tillbaka
Topp