Hälsporre...?

fredriken

Ny medlem
Hälsporre...?
Fick nått dimt jävla ryck igår och tog ett skutt från balkongen hemma.
Grejjen är den att det var ganska mörkt så jag såg inte en hyfsat stor sten som jag landade på med högerhälen. Det gjorde bara lite ont igår men idag kan jag knappt gå på den. så min fråga är som så att hur länge sitter det i (lite oroli då jaska till österrike o planka lite snart) och om man kan lindra eller hjlpa läkprocessen på nått sätt..?
Redigt tacksam för svar
kram////Fredrik

Hälsporre...?
Läkaren kan faktiskt vara ens bästa vän ibland...

Om det har hänt något allvarligt med hälen så är det bara dumt att inte kolla upp det med någon läkare. om du inte gör det kan du förvärra det hela...

Hälsporre...?
Påtok för långt till backen och de underbara adrenalinkickar som iblann uppkommer...
Behövde det så att säga....
helt klart förlösande upplevelse!

Hälsporre...?
hehe jag åkte bräda för första gången i år i lördags. (skatebord) åkte lungt hoppa lite trappor och upp för lite trappor och lite trick å så.. men innan jag åkte hem såg ja ett stort långt platt tak.

tänker....

hehe där borde man klara å göra nått ballt, så jag tog sats å gjorde en 360 hehe nästan ialla fall, landa och sedan dess har hela hälen varit cp och jag går me tårna på vänster fot, så jag vet hur du känner dig ;)

hehe fan skall itne prova nått svårt första gången man är ute å åker, sesutom var det ca 220 högt så jag borde kanske fattat att man kunde slå sig HAHAHA

Hälsporre...?
HMM jag har vart med om exakt samma sak fast det hände när jag åkte skidor..jag hoppade missade landningen och landade platt..aj. Hade ont ett tag men det går över på några veckor i alla fall för mig. Det skulle kunna vara en blåsa som finns i hälen som har spruckigt det va det som hände för mig i alla fall. Men om du bor i gbg området så tycker jag att du ska söka upp gothenburg medical center som är grymt duktiga eller söka upp någon som utför kiropraktik som jag har testat. Många tror att det e hokus pokus men det är det inte har testat själv. Lycka till!! Krya på dig/er

Hälsporre...?
Jag landa precis på kanten med vikten på en fot och spräckte fettsäckarna (dämpningen i hälen). Detta gjordes vecka 7 2003 och jag känner fortfarande av det. Kan inte gå barfota mer än 5minuter.....

Hälsporre...?
Jag tycker det låter som fettsäckarna! Känner några som gjort det, symptomen känns igen..Kul för dig, du har just förstört säsongen innan den ens börjat

Tillbaka
Topp