Hammarbybacke är öppen!

volle

Ny medlem
Hammarbybacke är öppen!
Som säkert redan många vet så är hammarbybacken i stockholm nu öppen! jag var där lite mycket is men skis samma! det var riktigt skönt! läs mer på skistars hemsida!

Hammarbybacke är öppen!
Det var sämst. Tycker det är roligare framför datan när man åker på skit före och när alla är sämst. 1 box och en 1 rail. Kö i 20 min om man inte vill hajka upp som jag gjorde.

Hammarbybacke är öppen!
fjjotizzen sa:
uppdatera gärna när det börjar komma upp riktiga hopp :)
Dom har ett hopp gjort i is avstängt men det är bara köra det gjorde jag, ingen som brydde sig. Dock hoppade jag bara langada inga snurrar eller nåt var för feg för att trixaaa i det där ishoppet hehe.

Hammarbybacke är öppen!
Tänkte åka dit imorgon ... MEN måste fråga, är det någon som vet vad det kostar?

svara fort fort fort, peyz

Senast redigerad av en moderator:
Hammarbybacke är öppen!
Ett litet hopp har kommit up står det på hemsidan!! Skojj som fan å leka lite på hoppas jag! Är det någon som har varit där idag och vet hur hoppet ser ut?

Hammarbybacke är öppen!
TheFibretech sa:
nu må jag h8a lite men vi kan väl inte starta en tråd bara för att säga att en backe har öppnat..?
det är ju iförsig bra att öppna en tråd, då vet folk att den har öppnat. Men även så kan det finnas folk som redan har vart där som kan berätta om hur det var där

Hammarbybacke är öppen!
Perkal sa:
Det var sämst. Tycker det är roligare framför datan när man åker på skit före och när alla är sämst. 1 box och en 1 rail. Kö i 20 min om man inte vill hajka upp som jag gjorde.
jag och några polare gjorde precis samma sak, deras liftkort är ett rent rån, så vi hajka upp och åkte på deras super dream park 5 åk sen drog vi hem till våran lilla backe istället,

Tillbaka
Topp